RSS

Oua curcubeu

26 Feb

Unul dintre site-urile pe care le urmaresc este Fun Family Crafts si de aici am preluat ideea oualor.Cred ca pentru sarbatorile de Pasti este o activitate nemaipomenita.

Ingrediente:

-4-5 cutii de jello

-oua de plastic (noi nu am avut matritele respective si am facut o gaura mai mare in partea de jos a oului)

-o siringa(daca are si ac e si mai bine,nu trebuie gaura prea mare in partea de jos a oului)

-apa

-in postarea originala se specifica si un spray de gatit(ulei),eu nu am pus.

Se pregatreste primul pachet de jello(se pune doar jumatate din cantitatea de apa specificata pe pachet).Eu am pus apa intr-un bol si am fiert-o in microunde.Am adaugat praful si am amestecat bine(operatiunea s-a desfasurat cu ajutorul fetelor).Am lasat un pic continutul obtinut la racit(nu in frigider) pana a fost caldut,ca sa nu se intample vreun accident si apoi le-am lasat pe fete sa foloseasca siringa si sa puna primul strat in ou.Ouale astfel umplute cu primul strat se pun la  frigider si se pregateste al doilea strat(alta culoare.

Cand straturile au ajuns pana la jumatate am inchis oul si am introdus restul lichidului prin gaura.Ouale se la la racit aproximativ 4 ore dupa ce au fost adaugate toate straturile.

Nota:-pentru ca jello(pe care mai doriti sa il folositi mai tarziu pentru un alt strat de aceeasi culoare) sa nu se intareasca il puteti pastra in bucatarie ,se pune bolul intr-un alt bol cu apa calda.

-pentru a desprinde “ouale” din matrita,scufundati-le 15 secunde in apa calda astupand gaura cu degetul.

Atentie: cand injectati cu siringa,asigurati-va ca nu raman bule de aer.Recomand ca lichidul sa fie introdus cu sinringa fara ac.Faceti o gaura destul de mare astfel incat sa incapa usor siringa!

 

 

Etichete: , , ,

12 responses to “Oua curcubeu

  1. Csilla Samtorto Graves

    26 februarie 2012 at 4:21 PM

    Spor la mancat!!

     
    • Adela

      26 februarie 2012 at 5:48 PM

      Multumim!

       
  2. Sara

    27 februarie 2012 at 8:19 AM

    Au iesit superbe!!! Sunt comestibile?

     
    • Adela

      27 februarie 2012 at 8:21 AM

      Multumim!
      D,sunt comestibile.Tocmai ma gandeam ca se poate aplica aceeasi operatiune si cu budinca!

       
      • Ioana

        27 februarie 2012 at 2:31 PM

        Aaa, got it!

         
  3. valentina

    2 martie 2012 at 8:13 AM

    Mi-ar placea sa fac cu Elena de Pasti astfel de oua. Oare in matrite de la ou Kinder merge?

     
    • Adela

      2 martie 2012 at 8:30 AM

      Nu stiu cum sunt matritele de la oua Kinder!Daca se pot desface de la jumatate,merge!

       
  4. luckyrock

    31 martie 2012 at 3:14 PM

    n-am decat un cuvant de spus: spectaculoase!:)
    am vazut si modelul care te-a inspirat, este inedita ideea.

     
    • Adela

      31 martie 2012 at 3:25 PM

      Ouale care le-a facut tipa respectiva cred ca au in ele si budinca pentru ca jeleul e mai transparent ….

       
  5. melly

    1 aprilie 2013 at 11:06 AM

    Ideea aceasta este absolut fantastica nu stiu cum sa fac sa-mi iasa si mie, ar trebui sa caut o matrita de oua prima data…

     
    • Adela

      1 aprilie 2013 at 12:40 PM

      Sa stii ca a fost super.E ceva de lucru la ele dar merita mai ales daca va place jeleul!

       

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 419 other followers

