RSS

Si zmeul e de primavara

06 Mar

Inspiratie: Zmeu

Procedeul poate fi urmat ca si la Ghirlanda de Primavara 

In plus mai aveti nevoie de hartie glasata si eventula mai multe panglici colorate.

Dupa ce am obtinut hartia cerata am decupat un romb  pe marginile caruia am lipit hartie glasata.Pe diagonale am lipit panglica subtire,ce folosita la  legat pachete (cea care se poate incarlionta cu foarfeca).

Am lasat o codita mai lunga pe care am innodat fundite si am mai lipit inca doua pe fiecare parte a coditei.Am dat o gaura si am legat zmeul cu panglica si l-am agatat in geam pentru a intampina primavara.

 
 

Etichete: , ,

3 responses to “Si zmeul e de primavara

  1. Loredana

    7 martie 2012 at 6:11 AM

    E tare frumos zmeul vostru!

     
    • Adela

      7 martie 2012 at 8:05 AM

      Multumim!

       
  2. Ramona

    18 martie 2012 at 11:39 AM

    Maini dibace….aveti..fain zmeu…

     

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 435 other followers

