RSS

Soarele si luna-decoratiuni pentru gradina

12 Iul
In primul rand aveti nevoie de cateva ingrediente pe care cred ca fiecare le poate gasi foarte usor, mai ales daca aveti prin apropiere un magazin cu materiale de constructie.
Aveti nevoie de :
 - Plaster of Paris  – (puteti vedea ce am folosit noi daca deschideti link-ul) cred ca e gips cu un pic de nisip foarte fin
-apa
-forme de plastic (puteti dolosi si forme de nisip insa trebuie sa le ungeti in prealabil cu petroleum jelly-parafina,cred ca merge si cu alte creme sau unsoare)
-colorant sau tempera
-sfoara
-o galeata de la inghetata in care se va lucra
-un betisor pentru fiecare lucrare
 
Se pune gips in galeata si se adauga apa pana cand compozitia are consistenta smantanii.Adaugati culoare, dupa preferinta si turnati compozitia in formele pregatite in prealabil.Luati betisorul si il infingeti in gips pentru a face o gaura;lasati betisorul in gips iar in momentul cand formele s-au uscat indepartati betisorul si puteti introduce sfoara pentru a atarna lucrarea!
Noi am planificat Soarele si Luna insa nu ne-am putut opri doar la cele doua modele asa ca am mai facut si doua planete(sugestie primita de la fete-o planeta e Neptun(preferata lui Khloe) si cealalta cred ca va fi Planeta Pamant ).
Daca nu doriti sa atarnati aceste forme le puteti folosi in gradina ca stepping stones.
 
 
 
 
 
 
 
 
Avem un perete care necesita un pic de infrumusetare si cred ca a fost cea mai buna idee de pana acum.As fi putut atarna flori dar am asa de multe flori ca imi trebuie o jumatate de ora sa le ud cu stropitoarea.
Si contributia mea,o placuta care sa ne reaminteasca de momentele fericite petrecute in familie!
Spor la lucru!
 
 
 

Etichete: , , , , ,

5 responses to “Soarele si luna-decoratiuni pentru gradina

  1. pitici, dar voinici

    12 iulie 2012 at 8:36 AM

    seamna cu ipsosul cumva?
    au iesit minunat!
    felicitari!

     
    • Adela

      12 iulie 2012 at 8:40 AM

      Multumim!
      Da!Cred ca e cam acelasi lucru.In asta al nostru am vazut ca e si nisip fin.Al nostru e special pentru crafturi!

       
      • pitici, dar voinici

        12 iulie 2012 at 12:03 PM

        da, avem si noi forme cumparate gata de pictat si e o combinatie de ipsos cu ..ceva :D

         
  2. douafetecucuiete

    13 iulie 2012 at 7:34 AM

    V-ati decurcat de minune, arata foarte bine decoratiunile voastre.

     
    • Adela

      13 iulie 2012 at 12:17 PM

      Multumim!Am mai facut si stepping stones;deja suntem intr-o faza avansata la capitolul ornamente de gradina!

       

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 419 other followers

