RSS

A treia zi de scoala

09 Sep

Cartea zilei: Animals should definitely not wear clothing
Am citit cartea apoi am adresat intrebari:
-Despre ce animale se vorbeste in carte?
-Care este animalul tau preferat din carte?
-Care animal iti displace si de ce?
Am rasfoit din nou cartea si am intreabat cum se numeste puiul fiecarui animal in parte.Daca sunt atenti si doresc sa repete se poate repeta exercitiul cu mama si puiul.Dupa ce am terminat am repetetat prima intrebare sa observ daca isi aduce aminte mai multe animale.

Joc de memorie:   Se prezinta copilului fiecare animal in parte dupa care formulam propozitia cu cerinta:At the zoo I saw an:elephant,zebra,etc(se pot face „panouri” cu animalele favorite sau pe o anumita tema).Rourile se pot inversa ,copilul fiind cel care adereseaza cerinta.

Confectionarea  jocului de memorie:
Pe un carton se lipesc cartonase cu animale decupate sau printate si colorate.Cartonasele sa fie de aceeasi marime pentru a se putea organiza in siruri pe carton.Pe un carton diferit se deseneaza formele cartonaselor cu un creion si se decupeaza ferestere.Se ataseaza cartonul cu ferestrele peste cel cu animalele astfel inca ferestrele sa poata fi ridicate iar copilul sa se poata la animalul din spatele ferestrei.

Din nou am repetat litera A si a si apoi am folosit o fisa pt a incerca sa scrie litera A.
Am lasat-o sa isi aleaga 3,4 sau 5 culori diferite si i-am explicat cum sa traaseze litera pe linia punctata.Dupa ce termina cu o culoare putea folosi alta culoare sa traseze din nou aceeasi litera(tehnica rainbow-folosita cu scopul de a-i  motiva sa scrie aceeasi litera de mai multe ori cu voie,cand protesteaza se renunta la restul culorilor).
Am prezentat o lista cu cateva cuvinte care incepeau cu litera a si i-am cerut sa incercuiasca litera a in fiecare cuvant.Am repetat cuvintele de 2 ori si litera cu care incepea cuvantul.
Folosind o fisa care contine o povestioara alcatuita din 3 secvente am cerut sa „citeasca” fiecare secventa in parte:
-ouale sunt cumparate de la magazin si aduse acasa
-se vop sesc de Pasti
-se aseaza in cosulet
Secventele au fost decupate si aranjate in ordinea povestirii(ele nefiind in ordine pe hartie) si apoi lipite pe fisa.Se poate lasa copilul sa coloreze imaginile daca doreste.
Activitate manuala :am decupat imaginea fetei unei pisici alcatuita din doua parti care aplicate pe o punga de hartie a devenit „puppet”.Copilul o poate pune pe mana si o poate folosi la teatrul lui de papusi!
 
4 comentarii

Scris de pe 9 Septembrie 2011 în Cifre, Litere, Stiinte

 

Etichete: , , , , ,

4 responses to “A treia zi de scoala

  1. csamtorto

    9 Septembrie 2011 at 2:56 AM

    Super faine ideile!!ma bucur ca ii place la Khloe!!

     
  2. Raza de soare

    9 Septembrie 2011 at 3:54 PM

    Ii place ,te,foarte mult!

     
  3. Ioana

    22 Ianuarie 2012 at 2:40 PM

    Excelent lucrat!

     
    • Gradinita Alphabet

      22 Ianuarie 2012 at 3:43 PM

      Multumim!

       

Lasă un răspuns

 
