RSS

Bingo cu litere

29 Noi

Joc Bingo-confectionare:

Joc Bingo
Materiale:-bidon curat de lapte(se taie partea de sus pentru a se obtine un orificiu prin care pot iesi mingi de ping-pong),

-12 mingi de ping-pong

– litere decupate si lipite pe mingi.
-cateva fise pe care se scriu literele in coloane.
Se scutura bidonul si se „extrage „o minge, se arata participantilor si li se spune litera.Fiecare bifeaza litera pe coloana aleasa daca o are.Jocul poate continua pana cei mici se plictisesc.Se poate modifica si in loc de litere se pot folosi traditionalele cifre sau culori,forme geometrice etc….

Am introdus litera „k” si apoi ne-am jucat bingo.Am folosit doar caractere mici.Jocul a prins foarte bine si ne-am jucat destul de mult.

Pentru ca a inceput sezonul sarbatorilor am incercat sa invatam si o colinda in engleza:
Away in a manger

 
2 comentarii

Scris de pe 29 Noiembrie 2011 în Litere

 

Etichete: , , , , , , , ,

2 responses to “Bingo cu litere

  1. Claudette

    6 Martie 2012 at 2:21 PM

    chiar interesanta activitatea!! cred ca vi face si eu cu R, un pic mai simplu, ca e mai mititel, dar sigur il va prinde!

     
    • Adela

      6 Martie 2012 at 2:31 PM

      Ma bucur si spor la joaca!

       

Lasă un răspuns

 
