RSS

Sa ne jucam cu orez

29 Ian

La sugestia unei prietene am cautat in cartile noastre o reteta de colorat orez.Si este foarte simpla si se poate face impreuna cu copiii atata timp cat aveti grija ca ei sa nu puna ingredientele in gura.

Ingrediente:

-orez

-colorant

-pungi

-alcool sanitar.

Noi am folosit doua paharele in care am dizolvat colorantul(pasta de la winston)in alcool.Am turant apoi solutia obtinuta in pungile in care am pus orezul in prealabil.Am scuturat bine pungile si am obtinut cele doua culori dorite.

Am asternut o folie de plastic in masuta senzoriala si am lasat orezul la uscat.Puteti sa va jucati cu el in lighean daca nu aveti o masuta senzoriala.

Nu uitati sa asterneti pe jos un cearceaf vechi pe care copii pot imprastia orezul.La sfarsit ca sa nu investiti energia in curatenie ridicati cearceaful si reciclati orezul pastrandu-l in pungi.

                                                                                Spor la joaca!

 

 

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “Sa ne jucam cu orez

  1. littlefluffy

    10 Noiembrie 2015 at 8:09 AM

    Vreau si eu sa fac orez colorat. Dar ce fel de colorant sa folosesc? Nu stiu ce e pasta de la Winston

     
    • Adela

      10 Noiembrie 2015 at 8:28 AM

      E colorant alimentar insa e o greseala de tipar, e Wilton. O sa corectez! Mult spor va dorim!

       

Lasă un răspuns

 
