RSS

Rica-Iepurica

09 Apr
Iata ca a venit timpul sa va povestim despre Rica-Iepurica.Rica-Iepurica este una dintre animalele salbatice care locuiesc in curtea noastra.Dupa cum v-am mai spus avem o capcana care prinde animalele vii,fara sa le raneasca si noi putem sa ne jucam cu ele cateva zile(sau minute depinde de cat de agila sunt cand le scot din capcana) iar apoi le ducem altundeva,in alta padure ca sa nu ne manance florile din gradina(gradina de legume am ingradit-o pentru ca altfel n-am avea recolta deloc.
Nu-i asa ca Rica-Iepurica e foarte draguta?De ce femela?Pai fetele au zis ca nu e mascul!
Poate va intrebati ce are la nas.Avea o rana cand am gasit-o.Nu stim exact ce a facut de s-a lovit la nas;noi am fost foarte dragute cu ea.(Sa nu credeti cu nu mi-o trecut prin cap sa fac o friptana insa a scapat pentru ca nu am avut macelar iar dupa ce am dat-o fetelor sa se joace cu ea nu m-a mai lasat nici inima.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tia si Khloe au avut grija de Rica-Iepurica.I-au adus iarba,i-au pus o perina in casuta(am folosit cusca portabila a lui Mishi care e foarte incapatoare pentru un iepuras) si au fost delicate cu ea.
Le-am pregatit insa din prima zi ca Rica-Iepurica are familie si trebuie sa mearga inapoi in padure,nu poate locui cu noi.Au incercat sa amane cat de mult au putut plecarea iepurasului si l-am tinut doua zile.L-am studiat foarte bine,ne-am uitat chiar si la dintii lui ascutiti cu care rontaia foarte repede morcovii si salata.Iepurasul a zgariat-o un pic pe Khloe si au constatat ca are unghii ascutite.Inima ii batea foarte repede mai ales daca alerga un pic si de multe ori a incercat sa sara pe geam.A facut niste salturi foarte inalte cu picioarele lui lungi!
Si cand a fost timpul sa curatam cusca le-am explicat ca toti avem nevoie de curatenie si ca pot face curat in cusca.Le-am dat servetele umede insa nu prea s-au indurat sa curete.Le-am zis ca trebuie sa ii dam drumul daca nimeni nu face curat si atunci au curatat mai bine si s-au oferit sa duca cusca afara sa o spalam cu apa.
Si iata ca venise si ziua eliberarii.L-am incarcat pe iepuras in masina si l-am dus intr-o padure din apropiere.Speram sa nu se intoarca.
Khloe a tinut neaparat sa il duca mai aproape de padure fara niciun ajutor.Am deschis usa de la cusca si am crezut ca iasa singur si fuge repede in padure insa nu a fost asa si Khloe a tinut neaparat sa isi ia adio de la el.Asa ca l-am scos din cusca si l-am pus langa Khloe.Khloe l-a mangaiat si i-a zis sa mearga in padure.Cand si-a luat mainile de pe el iepurasul nu a fugit asa ca l-a indemnat un pic.Iepurasul n-a mai fost de vazut dupa 5 secunde si padurea era cam departe de noi!
Speram ca v-a vizitat Iepurasul dar daca inca n-ati sarbatorit Pastele speram sa ajunga si la voi si sa va aduca multe bunatati!
Sarbatori Fericite
 
 

Etichete: , , ,

8 responses to “Rica-Iepurica

  1. Glujdea Lenuta

    9 Aprilie 2012 at 8:49 PM

    Asta da vizitator!
    Noroc ca a dat de voi iubitoare de animale, nu de carne 🙂

     
    • Adela

      9 Aprilie 2012 at 9:02 PM

      Nu te gandesti la carnivora de mine….🙂
      Anul trecut am prins doi..cred ca erau frati.I-am dus la padure si pe aia…poate se intalnesc cu Rica-Iepurica!

       
  2. pitici, dar voinici

    9 Aprilie 2012 at 10:25 PM

    e simpatic foc!
    le dai fetelor niste lectii foarte frumoase …le-as numi „lectii de viata”🙂
    felicitari!

     
  3. Adela

    10 Aprilie 2012 at 2:15 PM

    Multumim pentru aprecieri!Exact asta e scopul nostru: sa invete din propriile experiente!

     
  4. Ioana

    10 Aprilie 2012 at 2:24 PM

    Foarte blanda iepurica, ma gandeam ca iepurii salbatici sunt mai violenti, dar uite ca nu… Frumoasa experienta!

     
  5. Adela

    10 Aprilie 2012 at 4:23 PM

    Si eu am crezut ca sunt mai salbatici insa s-a acomodat repede !

     
  6. coca79

    11 Aprilie 2012 at 1:27 PM

    Si noi avem cativa iepurasi, dar cei mici deja sunt tare obisnuiti cu ei….
    foarte simpatic vizitatorul vostru.
    Tin minte ca am avut acum vreo doi ani un iepure urias, alb….era belgian….se zguduia cusca cu el :))) ..si intr-o zi….nu stiu cum a reusit sa scape….ce l-au mai fugarit D. si tataie sa=l prinda :))

     
    • Adela

      11 Aprilie 2012 at 1:29 PM

      Si al nostru de reusea sa iasa dus ar fi fost….tot la lalelele mele!

       

Lasă un răspuns

 
