RSS

Fluturasii intr-o lume minunata

11 Iun
Aproape in fiecare an urmarim ciclul de viata al fluturelui.Am primit de la sora mea cinci omizi care se vor transforma in Fluturi Monarh  .Aceste omizi mananca (milkweed) susai.Culegand o astfel de planta ne-am ales cu inca doua omizi foarte mici.Avem acum un total de sase omizi si o nimfa(nimfa s-a metamorfozat acum doua zile).Iata 3 dintre cele 6 omizi!
Le pastram intr-un mic observator pentru insecte si le observam in fiecare zi, le hranim si facem curat!
Si iata nimfa!Asteptam cu nerabdare fluturasul !Vom reveni cu poza fluturasului.
Stiati ca acesti fluturi sunt migratori?Cei care locuiesc la noi migreaza in sud insa doar a patra generatie a acestui fluture ajunge inapoi in Wisconsin.
Spor la invatat!
 

Etichete: ,

2 responses to “Fluturasii intr-o lume minunata

  1. melly

    11 Iunie 2012 at 11:19 AM

    ador fluturii… o idee excelenta pe care dabea astept sa o aplicam pe cand fetita mea mai creste…

     
    • Adela

      12 Iunie 2012 at 6:55 AM

      Si noi ii adoram!Aproape in fiecare an ne folosim de omizi ca sa vedem metamorfoza.

       

Lasă un răspuns

 
