RSS

Gogosi intr-o lume minunata

14 Iun

Pentru ce sunt bune bunicile?Sa ii alinte pe nepoti ,bineinteles!Cand a venit bunica inapoi in Wisconsin le-a adus fetelor diverse cadouri;nu multe si de obicei haine.Printre pachete si pachete(nu pentru ele,pachetele lor cu diverse chestii) era si o cutie cu un aparat pentru copt gogosi!Initial am crezut ca au folosit cutia pentru a impacheta ceva insa soacra m-a anuntat ca e nedesfacut aparatul si ca putem sa il luam acasa si sa il incercam.Fetele au fost foarte incantate,eu nu prea.M-am gandit: ” o alta masinarie care ocupa loc si face mai nimic”,dar cum intotdeauna incerc sa dau o sansa oricui,a primit si aparatul o sansa.

L-am tinut in cutie,ascuns de ochii fetelor, nu pentru ca nu am vrut sa le fac gogosi dar ultimele 2-3 saptamani au fost atat de aglomerate ca am uitat si de programarea la dentist.

Aparatul se numeste:   Babycakes Donut Maker si il gasiti cu un simplu Google.

Si azi ne-am apucat de gogosi.Acesti gogosi  nu doar ca au fost deliciosi insa avantajul e ca nu trebuie prajiti in ulei.Cand m-am gandit eu la gogosi care nu sunt prajiti in ulei mi-am zis ca aia nu sunt gogosi.Daca n-ati facut astfel de gogosi va recomandam cu drag.Nu doar ca sunt deliciosi insa sunt mult mai sanatosi decat cei prajiti in ulei.Nu aveti mult de curatat,nu trebuie lasati la dospit-simplu,rapid si de efect.Si nu in ultimul rand ,deliciosi!Cutia contine tot ceea ce e necesar pentru a coace gogosii,chiar si retete.Din pacate trebuie sa folosim ingredientele din bucataria proprie!

Sa nu uit sa va spun ca fetele au ajutat la preparat si au vrut sa se bage si la copt dar pentru ca aparatul nu e o jucarie trebuie sa respecte regula de a fi ajutate de un adult!

Pofta buna!

 

Etichete: , , ,

14 responses to “Gogosi intr-o lume minunata

  1. pitici, dar voinici

    15 Iunie 2012 at 4:37 AM

    delicios! pofta buna (daca mai aveti😀 ) !

     
    • Adela

      15 Iunie 2012 at 7:17 AM

      Multumim!Mai avem doar cativa;i-am dus si bunicii!

       
  2. melly

    26 Iunie 2012 at 6:49 AM

    Norocoşilor! Ce bine arata! Banuiesc ca aveti si retete pentru acest aparat. Mi-ar place si mie unul😀 Dupa ce cautari am obtinut pe google se pare ca asa ceva nu e de vanzare in Ro. Eu fac aluatul de gogosi in aparatul de paine ca nu ma pricep la framantat, niciodata nu mi-au iesit, dar ap de paine a venit ca un colac de salvare pt ca ne plac mult gogosile.

     
  3. Adela

    26 Iunie 2012 at 11:31 AM

    Melly, aluatul pentru aparatul asta nu trebuie framantat.Nici macar nu trebuie mixat prea tare.Trebuie doar sa se combine ingredientele si gata!

     
    • Violeta

      23 August 2012 at 7:16 AM

      I-mi poti spune si mie ce reteta ai folosit? eu am cumprat aparatul de la LIDL ,dar folosind reteta lor nu au crescut deloc! eu sper ca este de vina reteta si nu aparatul:)

       
      • Adela

        24 August 2012 at 7:25 AM

        Revin cu reteta(sper sa am timp cat de curand).

         
      • Violeta

        24 August 2012 at 7:34 AM

        multumesc frumos

         
      • Adela

        24 August 2012 at 8:13 AM

        Violeta, trimite-mi adresa ta de e-mail si scanez retetele(ca is mai multe) si ti le trimit.

         
      • Violeta

        24 August 2012 at 8:14 AM

        multumesc frumos

         
      • Adela

        24 August 2012 at 8:16 AM

        Cu multa placere!Acum le duc pe fete intr-o mica excursie, cand revin scanez si le trimit!

         
  4. Adela

    29 August 2012 at 7:31 AM

    Am reusit sa trimit retetele!Cine mai doreste sa trimita e-mail cu adresa de mail!Spor la treburi!

     
    • Anonim

      4 Octombrie 2012 at 12:16 PM

      Aș dori și eu rețetele dacă se poate. Mulțumesc frumos.

       
    • cristina

      4 Octombrie 2012 at 12:18 PM

      Aș dori și eu rețetele dacă se poate. Mulțumesc frumos.

       
  5. crina

    8 Octombrie 2012 at 8:08 AM

    Aș dori și eu rețetele dacă se poate. Mulțumesc frumos.

     

Lasă un răspuns

 
