RSS

Marea aventura

02 Iul

Nerabdarea noastra a luat sfarsit!Stiti povestea noastra „Fluturasii intr-o lume minunata” .Iata ce frumuseti am avut! Toate trei am fost incantate sa lasam fluturasii sa isi ia zborul si sa inceapa un nou ciclu de viata.

Nu am atins aripile fluturasilor,i-am lasat sa se catere pe deget,i-am scos din borcan si am incercat sa ii asezam pe flori in caz ca inca nu erau inca pregatiti pentru marea lor aventura.Au zabovit cateva minute, le-am admirat frumusetea si delicatetea si apoi si-au facut putin curaj si dusi au fost!

Multumim naturii pentru aceste minunatii si ne bucuram ca am avut ocazia sa dam o mana de ajutor!

 

Etichete: , , , ,

9 responses to “Marea aventura

  1. pitici, dar voinici

    2 Iulie 2012 at 9:40 PM

    superbi!
    chiar ma intrebam ce s-a intamplat de nu mai postai🙂
    glad you’re back😉

     
    • Adela

      3 Iulie 2012 at 7:30 AM

      Multumim!Am fost foarte ocupate si inca mai suntem.Sper sa mai strecor cate ceva din cand in cand!

       
  2. Roxana

    2 Iulie 2012 at 10:49 PM

    Cat de frumoasi sunt!

     
    • Adela

      3 Iulie 2012 at 7:30 AM

      Intr-adevar sunt foarte frumosi si delicati!O minune!

       
  3. melly

    3 Iulie 2012 at 11:57 PM

    MIRIFIC! De-a dreptul MIRIFIC!

    şi ce frumos ai spus „Multumim naturii pentru aceste minunatii”

     
    • Adela

      4 Iulie 2012 at 6:27 AM

      Ieri ne-am mai ales cu o minune….o broscuta testoasa!

       
      • melly

        7 Iulie 2012 at 4:11 AM

        cum asa? Vrem sa o vedem😀

         
      • Adela

        7 Iulie 2012 at 7:15 AM

        Ne-am dus la baie la lac si cred ca nu ne-a vaut si am prins-o.I-am cumparat mancare si o tinem in piscinuta!

         

Lasă un răspuns

 
