RSS

Fata care vinde acadele

03 Iul

Saptamana trecuta a fost mare eveniment in garajul nostru!Am strans toate lucrurile nefolosite,le-am pus pret si le-am aranjat frumos pe mese ( ce n-a incaput pe mese si-au gasit locul in fata garajului,pana in drum) si joi ,vineri si sambata am avut un Huge Garage Sale.Nu toate lucrurile erau ale nostre;sora mea si cumnata mea au ajutat la ceea ce se cheama „huge”.Si cumnata mea, care si ea lucreaza in invatamant, s-a gandit sa ii dea Tiei de lucru (cand e vorba de astfel de evenimente eu ma feresc sa mai adaug inca ceva in plus;cum ar fi copii care sa incurce mai mult decat sa ajute) si ideea ei s-a dovedit totusi a fi de bun augur!

Tia si-a adus o masuta,si-a aranjat acadelele pe ea,si-a adus un portofel si si-a facut un panou(l-am recuperat cu mare greu….era sa ajunga in gunoi).

Si lumea a fost incantata!Unii ii dadeau monede de 5 centi si totul era usor.Cand primea monede de 10 centi stia ca trebuie sa le de-a doua.La 25 de centi o ajutam noi sa dea restul si o invatam sa calculeze restul prin numaratoarea din 5 in 5.Acadeaua o consideram 5 centi si apoi numaram monede de 5 centi pana ajungeam la 25!

Cred ca a fost o experienta inedita si chiar daca nu are inca deprinderea de a da rest la degetul mic si-a folosit un pic capul,a numarat din 5 in 5 sau din 10 in 10, a aranjat monede, le-a recunoscut si a indragit monedele de 25 de centi cel mai mult,le-a preferat in locul bancnotelor!Si pe langa toate astea a fost o vanzatoare adevarata,n-a fost un simplu joc „de-a vanzatoarea”!

Si probabil va intrebati cati bani a facut!N-a facut o avere!Aproximativ 8$ .Mai avea si ea prin pusculita si i-a pus pe toti gramada!I-am zis ca isi poate cumpara ce isi doreste de ei si ne-am dus la magazin cu portofelul si a vrut un bol pentru pestisori (acvariu nu vrem ca ajunge mami sa il curete si mami are oricum destule de facut).Bolul este dotat cu toate cele,in afara pestisorilor.Conditia noastra mai veche era ca daca citeste singura 2 carti cu capitole eu ii voi cumpara pestisor+ bol.Ea a fost foarte nerabdatoare sa fie cu un pas mai aproape de pestisor si a cumparat bolul….acum urmeaza sa citeasca.Si azi ne-am a pucat si era sa nu o mai opresc din citit!Suntem mult mai aproape acum si cred ca si mami vrea sa vada macar un pestisor in acvariul acela inca nedesfacut(am uitat sa va spun ca nu are voie sa il desfaca din pachet ,doar il poate privi).

 

 

Etichete: , , ,

3 responses to “Fata care vinde acadele

  1. pitici, dar voinici

    3 Iulie 2012 at 9:49 PM

    ce buna-i practica,nu?
    bravo.Tia!
    legat de conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca…..cam asa procedez si eu: vreti ceva, trebuie sa obtineti😉 (recunosc,insa, ca nu fac asta mereu)

     
    • Adela

      4 Iulie 2012 at 6:25 AM

      Si noi ,uneori, ne pierdem in proces dar de cele mai multe ori reusesc sa le fac sa duca ceva la bun sfarsit.Khloe nu da un ban pe obiecte….

       
  2. pitici, dar voinici

    4 Aprilie 2013 at 1:49 PM

    recitesc ce ai scris atunci si imi dau seama ce important este sa vada efectiv monedele
    multumim pentru explicatii

     

Lasă un răspuns

 
