RSS

Lia

10 Iul

In fiecare zi suntem la lac, la balaceala!Chemam si prieteni si distractia e mare!Saptamana trecuta(aveam si prieteni la joaca) ne-am dus la balaceala,ne-am balacit si am gasit o broscuta-testoasa.Nu cred ca m-a vazut si am prins-o repede si am scos-o din apa!E micuta si Tia a numit-o Lia!Aceasta broscuta este foarte frumoasa si are pe burta un model foarte viu colorat si cred ca din aceasta cauza a primit denumirea de broasca-testoasa „pictata”(Painted Turtle-Genus Chrysemys).

Prietenii nostri au si ei broaste testoase si ne-au invatat cateva lucruri despre ea.Poata fi tinuta intr-un acvariu,sau (in cazul nostru) intr-o piscinuta in care se pot pune cateva pietre,unde broscuta poate sta la soare.Am mai pus niste apa de ploaie(noi avem butoaie in care colectam apa pentru florile din ghivecele de afara) si la capitolul mancare ,prietenii nosrti, ne-au sfatuit sa cumparam mancare din magazin.Aceasta mancare e sub forma de granule si special facuta pentru broscute.Broscuta mananca si s-a adaptat conditiilor noastre,piscinuta fiind destul de mare pentru ea!

Atentie! 

Broscutele testoase sunt foarte dragute si destul de usor de intretinut,insa trebuie sa acordati o foarte mare atentie igienei.Spalati-va pe maini,foarte bine,cu apa si sapun, deoarece broastele testoase pot fi purtatoare a unui virus care poate transmite Salmonella,o boala urata care se tramite foarte usor.

Nu toate broscutele sunt purtatoare de virus!

La plimbare, prin iarba!

Si da, e fetita!

 

 

Etichete: , ,

6 responses to “Lia

  1. douafetecucuiete

    11 Iulie 2012 at 6:21 AM

    Ce frumoasa e testoasa voastra. Sa va traiasca, sa aveti grija de ea.

     
    • Adela

      11 Iulie 2012 at 6:30 AM

      Multumim!O ingrijim cu mare drag!

       
  2. melly

    12 Iulie 2012 at 2:29 AM

    Este atât de frumoasă!!! Cât de norocoşi sunteţi că vă puteţi întâlni cu astfel de minunăţii!

     
    • Adela

      12 Iulie 2012 at 6:39 AM

      Multumim,Melly!Chiar suntem norocoase(vara).🙂

       
  3. Ioana

    15 Iulie 2012 at 3:48 PM

    Ce broscuta frumoasa! Cred ca fetele sunt incantate!

     
    • Adela

      15 Iulie 2012 at 7:32 PM

      Ioana, fetele se bucura de orice vietate.Acum ne bantuie popandaii.Nu stiu ce sa le fac!

       

Lasă un răspuns

 
