RSS

Broaste si salamandre

15 Iul

Suntem tare norocoase.Pe langa ca ne pomenim prin curte cu cate un animal caruia ii oferim cazare cateva zile/saptamani,mai avem si programe la biblioteca unde putem sa si aflam noutati despre ele.

Stiati ca broastele sunt mai marai decat broscoii?

Masculii sunt cei care emit sunetele:oac,oac…pentru a atrage femela;femela nu raspunde.

Si acum sa va povestim despre programul bibliotecii.In fiecare vara bibliotecile ofera programe si nu sunt doar pentru cei mici.Se organizeaza desene animate in aer liber,diferite show-uri(animale,yo-yo,magie etc) iar copiii participa liber.Sambata a venit Randy, the frog guy, care aduce si salamandrele.Aseaza o musama pe jos,ii capteaza pe copii(parca ar fi fost hipnotizati) si isi expune povestea si broastele si sa nu uitam de salamandre.Copiii le pot pipai ,le pot lua in mana,le pot hrani insa trebuie sa respecte regulile explicate in prealabil.

Si iata salamandra in mana lui Khloe care pana la urma si-a facut curaj sa tina o salamandra mare in mana!

Un baietel cu o broasca!

Broscutele de copac,care au fost lasate libere iar copiii le-au pus inapoi in „casuta” lor improvizata.

Si expozitia de broscute pe bratul Tiei!

Cum vi se pare?Ciudat sau interesant?Mie mi-a facut foarte mare placere sa particip in acest program insa nu am putut pune mana pe broaste.Khloe nici ea nu a putut pune mana pe broastele cele mari(ca si cea din mana baietelului-si Tia a tinut-o in mana insa poze baietelului e mai reusita).Salamandrele le-as fi pipait dar a fost prea mare agitatia si i-am lasat pe copii sa se bucure de fiecare minutel!

 

Etichete: , , ,

9 responses to “Broaste si salamandre

  1. pitici, dar voinici

    15 Iulie 2012 at 9:36 PM

    oau! imi place mult!! nu stiu daca as fi avut curaj sa pun mana,Daria sigur ar fi atins totul si (asa cum are obiceiul) ar fi incercat sa vorbeasca cu broscutele si salamandrele – i-ar place mult de tot!
    ce programe interesante au bibliotecile la voi! imi place mult cum organizeaza programul🙂

     
    • Adela

      16 Iulie 2012 at 7:14 AM

      Multumim!Intr-adevar au multe chestii faine si foarte educative pentru toti, nu doar pt cei mici!

       
  2. Raluca

    15 Iulie 2012 at 10:48 PM

    Wow, ce curajoasa e Tia! Eu sigur as fi facut un atac de panica🙂

     
    • Adela

      16 Iulie 2012 at 7:14 AM

      Si eu as fi facut daca sarea vreun broscoi pe mine!

       
  3. Roxana

    18 Iulie 2012 at 3:10 AM

    Ce curajoase sunt fetitele tale! Eu nu as fi atins salamandra si nici broscutele!

     
    • Adela

      18 Iulie 2012 at 6:56 AM

      Roxana,nici eu nu ating broastele insa copiii nu stiu de fobiile noastre daca nu le spunem de ele.De obicei ei nu se tem de nimic si imi place sa le las sa descopere noutati si cu simtul tactil!

       
      • Roxana

        19 Iulie 2012 at 3:10 AM

        Ai dreptate! Ei sunt foarte curiosi si fara frica🙂 Si eu incurajez copiii sa exploreze, chiar daca mie nu-mi place neaparat.

         
  4. Adela

    19 Iulie 2012 at 7:22 AM

    Daca ii supraveghem sa nu se puna in pericol( ma refer la unele situatii periculoase) cred ca ei sunt dornici sa atinga si se exploreze tot!

     

Lasă un răspuns

 
