RSS

La ceai cu pasarelele

17 Iul

Ne-am inscris la Concurs cu Servetele !Puteti participa si voi pe forumul ActivitatiCopii.ro unde gasiti si regulile de participare.

Sigur nu am luat ceaiul cu pasarelele dar am reciclat niste canute si niste farfurii de la un set de ceai.

Folosind tehnica servetelului, ne-am apucat de decorat.

Am folosit servetele,mod podge(lipici folosit pentru aceasta tehnica), o cana pentru ceai si farfuriuta.

Totul a fost foarte simplu.Cat timp eu am desfacut partea colorata a servetelului de partea fara imprimeuri,fetele au uns, fiecare, cate o farfurioara cu mod podge.Au asezat apoi peste lipiciul umed servetelul si apoi au dat inca un strat de lipici peste servetel.La fel am procedat si pentru canuta si apoi le-am lasat la uscat.

Am pus lipici pe fundul canutei si am lipit-o de farfurioara.

Nu ne-a mai ramas decat sa punem apa si hrana pentru pasarele si sa asezam „ceaiul” undeva langa flori unde pasarelele se pot seri in voie!

 

Etichete: , ,

7 responses to “La ceai cu pasarelele

  1. pitici, dar voinici

    18 Iulie 2012 at 11:41 AM

    arata super bine!!!
    buna treaba,fetelor!

     
  2. melly

    18 Iulie 2012 at 12:37 PM

    Cat de frumos a iesit! Imi place mult. Eu inca nu am priceput cum functioneaza aceasta tehnica, o sa-mi fac intr-o zi timp sa descos forumul, poate o sa inteleg🙂

     
    • Adela

      18 Iulie 2012 at 1:35 PM

      E foarte la moda tehnica si se pot decora foarte multe chestii.Am o prietena care se ocupa cu asa ceva!

       
  3. giggles

    30 Septembrie 2012 at 7:54 AM

    foarte dragalas arata, asta de invitatie la ceai!🙂
    vad ca e un val de simpatie generala pentru tehnica servetelului si inteleg si de ce🙂
    poate ma incumet si eu la un moment dat

     
    • Adela

      30 Septembrie 2012 at 5:16 PM

      Nu e greu si la copii le place.Fetele si-au decorat si ladita de comori.

       

Lasă un răspuns

 
