RSS

Ghiveci din recipient de plastic

19 Iul

Iata-ne din nou facand uz de banda adeziva.

Tia isi doreste ghivece in camera ei.Am plantat bulbi de cala si speram sa iasa(ghiveciul e inca in veranda pentru ca asteptam prima data sa incolteasca) si astfel a cerut un alt ghiveci.Am fost la magazin si am gasit o planta asemanatoare unui palmier.Asa ca ne-am gandit sa o punem intr-un ghiveci dragut pentru camera ei.

Avem un flacon de plastic si tot gandindu-ma ce sa fac cu el, am zis ca pot face un ghiveci daca tai flaconul in jumatate.Si l-am taiat si am lasat-o pe Tia sa ii acopere suprafata cu banda adeziva.A facut treaba buna si ghiveciul arata incantator!

Si iata palmierul pe care l-am plantat impreuna in ghiveci.

Spor la treaba si sa aveti parte de o vara frumoasa in continuare!

 

Etichete: , , , , ,

11 responses to “Ghiveci din recipient de plastic

  1. pitici, dar voinici

    21 Iulie 2012 at 3:17 AM

    ce frumos a iesit!
    bravo,Tia!

     
  2. kemell

    21 Iulie 2012 at 6:16 AM

    Da ce bandă frumos decorată aveţi!

     
    • Adela

      21 Iulie 2012 at 7:49 AM

      Tot de la biblioteca.Ieri daca adunau frumos jucariile din casa le-as mai fi cumparat cate o rola….dar asa,asta a fost consecinta….

       
  3. Rebe

    30 August 2012 at 8:59 AM

    de unde ai cumparat banda adeziva cu imprimeu?

     
    • Adela

      30 August 2012 at 9:00 AM

      Am cumparat-o de la supermarket insa nu locuim in Romania.

       
  4. Anonim

    14 Iunie 2013 at 2:31 AM

    oribil

     
  5. Letitia Bouros

    22 Mai 2014 at 3:37 AM

    Ști vreun site de unde pot lua și eu banda adeziva cu model de leopard?? De ceva vreme caut prin magazine și nu găsesc !😭😭😋😭😭

     

Lasă un răspuns

 
