RSS

Nature’s Niche

19 Iul

Iata ca putem sa va povestim despre un alt program oferit de biblioteca noastra.Este vorba despre animale care locuiesc in padurile tropicale.Aceste animale nu au fost capturate de cei care au prezentat programul ci au fost salvate de ei de la alte persoane care fie ca le-au dorit ca animale de casa si apoi le-au parasit,fie ca au fost sechestrate din cauza ca au fost introduse in tara ilegal.Daca dorit puteti vizita site-ul lor si puteti afla mai multe despre ei: Nature’s Niche . Asadar am vazut mai multe animale( unele au fost mai interesante decat cele de la zoo pentru ca am putut sa le atingem si sa le vedem de foarte aproape).Sper sa mi le amintesc pe toate.Prima data ni s-au prezentat 4 gandaci(cockroaches), fiecare intr-o palarie si cine a avut curaj a putut sa ii atinga.A urmat tarantula,scorpionul si inca alte specimene mai rare (de care nici nu am auzit si nici nu le-am mai vazut).

Au  urmat cateva specii de soparle printre care si o specie care era inrudita cu soparla-dragon.Dintre animale de apa ne-au fost prezentate aligatorul( cu pipait-labele seamana cu picioarele de rata dar mult mai bine facute) si un fel de broasca testoasa care era destul de mare(e si pe cale de disparitie) si arata ca o frunza dar este foarte periculoasa.Si am vazut si bursucul din padurea tropicala care e un pic mai subtirel si mai mare decat bursucul nostru.Bineinteles, cateva specii de serpi;nu vi-i aratam pe toti ca sa nu va plictisim!

Si  nu in ultimul rand papagalii!Au fost trei specii dar va aratam o specie mai speciala Eclectus Parrot.Ce este interesant la ei e ca e singura specie care rezinta un diformist f accentuat.Pana nu demult s-a crezut ca sunt doua specii diferitre insa femela difera foarte mult de mascul;femela e rosu cu mov iar masculul verde cu putin albastru si verde.Nicio alta specie nu prezinta asa mari diferente intre mascul si femela.

Numele ei este Ruby.

Stiati ca actiunea din desenele animate Rio a fost inspirata din fapte reale?Existau doar cateva femele si fara un mascul, specia ar fi trecut pe lista disparutilor.O femeie a descoperit ca macaw-ul ei crescut ca animal de casa era mascul si astfel specia a fost salvata.

Tia s-a indragostit pe loc de un porcusor de guineea si cred ca pestisorul a trecut pe locul doi!Acum isi doreste un porcusor.

Tia a atins toate animalele si a fost incantata sa afle noutati despre ele.A conversat cu Ruby,Ruby fiind foarte rusinoasa in public insa nu se sfia sa povesteasca cu sala alfandu-se in casuta ei improvizata.

Khloe nu s-a atins de gandaci insa a fost foarte incantata sa atinga restul animalelor.Cred ca ar fi luat-o pe Ruby acasa; la fel ca si mami deatfel!

Spor la invatat si numai bine!

 

Etichete: , , , ,

11 responses to “Nature’s Niche

  1. coca79

    20 Iulie 2012 at 10:50 PM

    Este extraordinar ce faceti voi acolo! Tare frumos ar fi sa se faca si la noi astfel de activitati pentru copii.
    recunosc, eu nu cred ca as fi atins vreuna din animalutele de acolo (in afara de papagal) :)))…dar mi-ar fi placut sa le vad atat de aproape. Si baietilor mei la fel🙂

     
    • Adela

      21 Iulie 2012 at 7:44 AM

      Chiar ii spuneam si eu prietenei mele ca programul acesta a fost mult peste asteptarile mele.Si tipul care a tinut programul a fost destul de deschis si apropiat de copii.

       
  2. pitici, dar voinici

    21 Iulie 2012 at 3:46 AM

    Oau! Ce activitati interesante sunt la voi la biblioteca!Ce noroc pe copii sa invete direct, „practica” este esentiala ca sa invete sa iubeascca/ocroteasca animalele!
    Cred ca m-as fi apropiat de toate in afara de serpi! Am o teama enorma de ei!
    Papagalul este superb! Mai stiu eu pe cineva care vrea un papagal Ara dupa ce a vazut la zoo :))) , deocamdata se multumesc cu perusul verde pe care il are😉

     
    • Adela

      21 Iulie 2012 at 7:48 AM

      Am atins si sarpele cel mare si e foarte fin insa nu stiu sa explic cam ce senzatie am avut cand l-am atins!

       
      • pitici, dar voinici

        21 Iulie 2012 at 8:30 AM

        de groaza!!!! :)))

         
      • Adela

        21 Iulie 2012 at 8:45 AM

        Asta e, ca senzatia nu a fost de groaza.Daca ar fi trebuit sa il tin eu in brate atunci poate ca eram ingrozita…

         
      • pitici, dar voinici

        21 Iulie 2012 at 9:09 AM

        :)))
        eu fugeam mancand pamantul :)))

         
  3. kemell

    21 Iulie 2012 at 6:22 AM

    Surprinzător de frumos! Asta da lecţie de biologie animală… eu cu inima de puric m-aş fi apropiat de fiecare animal, cred că mai puţin de aligator – mă înspăimântă🙂

     
    • Adela

      21 Iulie 2012 at 7:51 AM

      Melly, aligatorul era foarte bland si tipul nu ne-a lasat sa ii atingem botul.I-a tinut pe cei mici in siguranta(pt . ca si cei mici fac lucruri neasteptate la fel ca si animalele).L-a intors pe burta si aligatorul a adormit iar noi l-am pipait!

       
  4. Ioana

    6 August 2012 at 1:04 PM

    Ce grozav! Minunata „biblioteca” voastra… am pus ghilimele pentru ca este evident ca este mult mai mult de atat!

     
    • Adela

      7 August 2012 at 7:10 AM

      Multumim ,Ioana de apreciere!Intr-adevar e minunata si suntem foarte recunoscatoare sa o avem in apropiere!

       

Lasă un răspuns

 
