RSS

Morisca in doua culori

24 Iul

Toti copiii adora moristile.Si iata o morisca pe care o puteti face cu copiii care deja stiu sa faca moristi simple.Aveti nevoie de:

-doua coli de hartie in culori diferite

-carioca

-foarfeca

-un ac cu gamalie

 

1.Conturati pe cele doua foi de hartie,morisca iar apoi decupati.Daca aveti nevoie de model il pot trimite prin e-mail.

2.Asezati cele doua modele decupate ca una peste alta ca si in imaginea alaturata si capsati la mijlc.

3.Ansambalti morisca „insirand” pe ac capetele patratoase alternand culorile.

Si iata morisca!Cei mici vor fi foarte incantati.Puteti folosi in loc de hartie si coli de plastic sau foam(cred ca ar fi mai rezistente!

Spor la treaba si sa ne psuneti daca v-au placut!

 
8 comentarii

Scris de pe 24 Iulie 2012 în Arts&crafts, Reciclare, Vara

 

Etichete: , , , ,

8 responses to “Morisca in doua culori

  1. pitici, dar voinici

    24 Iulie 2012 at 7:58 AM

    imi place mult ideea! trebuie incercata neaparat!!!
    mersi !🙂

     
    • Adela

      24 Iulie 2012 at 8:02 AM

      Sigur o sa le placa!Eu vreau sa fac mai cateva si sa le „plantam”prin gradina!

       
      • pitici, dar voinici

        24 Iulie 2012 at 8:04 AM

        🙂
        noi am cumparat anii trecuti,dar anul acesta nu am apucat sa mai iau;ma bucur ca am vazut postarea ta: le fac si eu celor mici😉

         
      • Adela

        24 Iulie 2012 at 8:06 AM

        Multut spor!POt ajuta si ei,nu e greu!

         
      • pitici, dar voinici

        24 Iulie 2012 at 8:35 AM

        multumim!
        da, vor participa cu siguranta! doar la partea cu acul voi fi eu…”sefa” :))

         
      • Adela

        24 Iulie 2012 at 8:48 AM

        Acolo trebuie sefa !

         
  2. melly

    25 Iulie 2012 at 5:51 AM

    Foarte frumos! Mai ales că sunt simplu de făcut.

     

Lasă un răspuns

 
