RSS

Pestisori

26 Iul

Iata o activitate foarte usoara pe care o puteti face cu cei mici.Margelele sunt foarte indragite de cei mici cu toate ca trebuie sa ii supraveghem daca sunt mai mici.

Nu aveti nevoie decat de  2 lucruri:

-margelute si

-o bucatica de sarma maleabila

Asigurati-va ca prima margeluta e infasurata un pic cu sarma pentru ca margelele sa ramana pe sirag.Puteti sa le aratati un anumit model pe care sa il urmeze sau pur si simplu ii lasati sa isi foloseasca propria imaginatie.Cand siragul a fost terminat infasurati ultima margeluta cu putina sarma si puteti sa va folositi din nou imaginatia si sa modelati diverse figurine.Puteti sa faceti chiar si literele sau cifrele daca sunteti indemanatici.Noi am avut nevoie de pestisori pentru un tablou oceanic si ne-am oprit la pestisori ,insa Tia mi-a sugerat ca am putea face si stelute.Poate data viitoare incercam.Pana atunci va lasam sa va delectati cu pestisorul nostru colorat (rainbow fish-asa l-au numit).

 

Etichete: , , , , ,

5 responses to “Pestisori

  1. melly

    26 Iulie 2012 at 7:40 AM

    e foarte frumos, cum şi fetiţa mea a crescut ar trebui să achiziţionez şi eu mărgeluţe că sunt sigură că i-ar plăcea.

     
    • Adela

      26 Iulie 2012 at 7:42 AM

      La noi Khloe adora sa insire margele,Tia se plictiseste foarte repede de ele!

       
      • melly

        26 Iulie 2012 at 7:45 AM

        dovadă ca au personalitaţi şi abilităţi diferite, nu?🙂

         
      • Adela

        26 Iulie 2012 at 7:48 AM

        Intr-adevar!Sunt doua peroane cu personalitati foarte diferite!

         

Lasă un răspuns

 
