RSS

Provocare in minute

30 Iul

Incerc sa va provoc sa petreceti mai mult timp cu cei mici (stiu ca multe ne petrecem destul de mult timp alaturi de cei mici insa poate v-ati dorit sa faaceti ceva cu ei si din cauza timpului ati tot amanat, asa cu ni se intampla si noua),luand in considerare o anumita tema.

Si o sa va spun ce ne-am propus noi  pentru vara asta: iunie-iulie-august.In primul rand trebuie sa va spun ca provocarea a venit din partea scolii.Am primit un tabel in care trebuie sa notam timpul pe care il acordam cititului.Pana acum am reusit sa citim destul de mult si golul scolii e ca fiecare copil sa citeasca in aceste 3 luni ,2012 minute(anul 2012).Anul trecut am citit mai mult de 2011 minute,anul acesta cred ca va fi cu mult peste limita(daca si luna august merge la fel de bine ca si cele anterioare.

Si acum va provocam si pe voi sa va alegeti o activitate pe care ati tot amanat-o ( citit-daca asta va doriti, plimbare,exercitii,lucru manual, sa reciclati un anumit numar sau o anumita cantitate de materiale,sa ascultati muzica, sa va jucati un anumit joc, sa ii invatati pe cei mici ceva etc).Nu trebuie decat sa aveti o coala de hartie, puteti face un tabel sau nu, si va apucati de activitate si contorizati timpul.Puteti sa preluati provocarea pe blog ,daca doriti, daca nu o preluati puteti doar sa ne spuneti doar la ce v-ati gandit si la sfarsitul lunii august ne puteti da de veste daca ati avut succes sau ba.

Mai avem si noi cateva idei pe care le-am pus in aplicare chiar de aseara, pentru Khloe.Avem niste carticele printate  (litera mica/mare,cuvinte si propozitii simple )si dorim sa citim cat mai multe si de cat mai multe ori+timp.Pentru Tia,pe langa citit mai vreau sa faca adunari in limitele 0-10;i-am cumparat o chestiuta faina si sper sa fie mult mai interesata decat de clasicul mod de a aduna(hartie cu niste adunari scrise de mine cu creionul sau dupa dictare).

Multa bafta si va asteptam cu ideile voastre!

 
4 comentarii

Scris de pe 30 Iulie 2012 în De-ale noastre

 

Etichete: , , ,

4 responses to “Provocare in minute

  1. pitici, dar voinici

    31 Iulie 2012 at 4:00 AM

    Am atat de multe jocuri si proiecte pe care vreau sa le fac alaturi de cei mici si nu-mi permite timpul…
    Am cumparat multe materiale pentru crafturi cu care nu am lucrat inca si stiu ca s-ar bucura mult;saptamana aceasta sper sa realizez macar unul dintre ele
    Mai am cateva proiecte pentru ei – deocamdata am dus-o pe Daria la balet pentru ca isi dorea.
    Facem diverse lucruri impreuna care sa ne faca sa ne simtim bine, punem paturi in gradina pe iarba si stam acolo sa citim, sa ne jucam….ne relaxam impreuna (mai mult ei, eu sunt cu destul de multa treaba in perioada asta :((

     
  2. Adela

    31 Iulie 2012 at 7:11 AM

    Eu tocmai i-am dat Tiei fisa cu adunari si vad ca a cerut si in plus!

     
  3. melly

    31 Iulie 2012 at 10:37 AM

    Eu deocamdată nu măsor în timp activităţile, o las să exploreze şi din când în când facem ceva nou sau aprofundăm ceva deja învăţat. Dar pe când o să crească mai mare mi-ar place să pot să monitorizez timpul alocat pentru învăţat, jucat şi extindere. Astfel se poate ţine o balanţă – nici prea mult învăţat nici prea mult jucat.

    Eu am o listă pentru mine, cu cele 100 de cărţi de citit pâna la 30 de ani🙂 Alte liste care le mai am făcute sunt cu alimentele sănătoase pe care trebuie să le includ în alimentaţie. O listă cu reţete de gătit🙂 Iar acuma lucrez la o lista cu locaţii turistice de vizitat din Ro, sperăm ca pâna la anul să ne terminăm casa şi mi-ar să începem să călătorim în vacanţe.

     
  4. Adela

    16 August 2012 at 8:24 AM

    Timpul pe care il masor cu regularitate e cel pe care il acordam cititului.Am socotit ( pt. scoala)minutele iunie-august si avem peste 2200 de minute citite.O parte sunt minute citite de mine, fetelor iar o parte sunt minute citite de Tia.Khloe are mai multe minute si de la carti pe cd, ii dadeam cate o carte si o lasam sa urmareasca sirul povestii de pe cd.

     

Lasă un răspuns

 
