RSS

Vine toamna cea bogata

18 Aug

Toamna trecuta am cumparat doua cutii de dovlecei artificiali+ conuri de brad si niste frunze (tot artificiale).De prin curte am adunat niste bobite rosii( nu stiu cum se numesc-am un pom care face niste flori albe care seamana cu socul) si sub terasa avem o vie salbatica si m-am dus si am taiat cateva vite pe care le-am transformat intr-o coronita.Le-am dat fetelor decoratiunile.Eu m-a inarmat cu pistolul de lipit iar ele aratau unde doreau sa puna dovlecelul iar eu puneam lipiciul.

Imi pare rau ca nu am avut niste nuci sau alte roade ale toamnei pe care sa le punem pe coronita.Cu toate acestea coronita a iesit minunat si le-a inspirat pe fete sa isi faca si ele cate una pentru usa de la camera lor.

Iata coronita de la intrarea principala:

Va dorim un sfarsit de vara insorit si cu cat mai multe zile frumoase in asteptarea toamnei!

 

Etichete: , , , ,

8 responses to “Vine toamna cea bogata

  1. Roxana

    18 August 2012 at 1:52 PM

    E foarte frumoasa coronita! Imi place toamna. La noi a inceput sa dea semne: cad frunzele, padurile isi schimba culoarea. E foarte frumos piesajul toamna.

     
    • Adela

      18 August 2012 at 4:21 PM

      Si eu am observat ca pica frunzele….la noi toamna tine putin asa ca ne bucuram de ea cat putem…..sper sa mai avem totusi cateva zile de vara!

       
  2. kemell

    19 August 2012 at 3:55 AM

    cum ti-am scris şi la poza de pe FB, sunt superbe si nici nu am mai văzut aşa dovlecei micuţi si nici nu ai zice ca sunt artificiali🙂 la voi se poartă coroniţele în faţa uşilor,,, si sunt aşa de frumoase… Vreau si eu!😛

     
    • Adela

      19 August 2012 at 8:18 AM

      Anul acesta am inceput sa facem coronite pentru usa.Pentru Craciun am cumparata dar am facut una tare draguta pentru Paste!Si vom reveni si cu altele.Se apropie Halloween si deja am ceva in minte!

       
  3. pitici, dar voinici

    19 August 2012 at 10:57 AM

    Superba! Imi place mult de tot!

     
  4. mia

    23 Septembrie 2013 at 8:41 AM

    e superba coronita! felicitari! as fi foarte fericita daca mi-ati spune unde ati gasit dovlecei artificiali🙂 multumesc!

     
    • Adela

      23 Septembrie 2013 at 1:28 PM

      Multumim, Mia!
      Dovleceii ii gasim la orice supermarket toamna!

       

Lasă un răspuns

 
