RSS

Macaroane si margele

19 Aug

La fel ne-am jucat si cu Orez colorat   .De data asta am colorat macaroane.Ingredientul cel mai important este alcoolul sanitar care ajuta la uscarea rapida a macaroanelor.

Puneti o cantitate de macaroane intr-o punga cu fermoar,adaugati colorant si putin alcool si ii lasati pe cei mici sa „framante” punga.Dureaza foarte putin si macaroanele sunt foarte reusite.Aveti grija ca la culorile mai inchise sa nu puneti foarte mult colorant pentru ca vor iesi si macaronele mai inchise la culoare.

Etapa a doua: intindeti pe masa hartie cerata si prindeti-o cu scotch.Turnati continutul pungii  pe hartie si puteti clati punga si sa va apucati de urmatoarea culoare!

Macaroanele se usuca foarte repede si se desprind foarte usor de pe hartia cerata.

Si iata-ne pregatite de insirat margele.Cine credeti ca are cele mai frumoase margele?Mami!

As fi vrut sa va dau sursa exacta dar imi pare rau ca nu am salvat site-ul!Va dorim spor la munca si multe margele!Puteti sa le faceti cadou celor dragi acum la inceput de an scolar!

 
11 comentarii

Scris de pe 19 August 2012 în Arts&crafts, Vara

 

Etichete: , , ,

11 responses to “Macaroane si margele

  1. nelanela

    20 August 2012 at 12:04 AM

    o idee buna, multumesc!

     
  2. kemell

    22 August 2012 at 9:25 AM

    O alta idee superba! Multumim ca le impartasesti si cu noi!

     
    • Adela

      22 August 2012 at 8:01 PM

      Cu multa placere!Merita incercat.Rapid si de efect!

       
      • kemell

        23 August 2012 at 6:39 AM

        eu inca nu am gasit coloranti alimentari😦

         
      • Adela

        23 August 2012 at 7:06 AM

        Nu stiu unde ai putea gasi!

         
  3. Laura Frunza

    23 Octombrie 2012 at 8:41 AM

    Ce idee buna, noi ne-am chinuit pana acum sa pictam cu temera fiecare pasta individual cand era muuult mai simplu asa!🙂

     
    • Adela

      23 Octombrie 2012 at 8:45 AM

      E mult mai simplu si nu se plictisesc.Si noi am incercat sa pictam dar am pictat fundite si mai putine.

       
  4. Laura Frunza

    23 Octombrie 2012 at 8:42 AM

    Adica tempera, nu temera, of tastatura asta…

     
    • Adela

      23 Octombrie 2012 at 8:46 AM

      Se subintelege!🙂
      Multumesc, Laura!Apreciez cuvintele frumoase!

       

Lasă un răspuns

 
