RSS

Vine toamna cea bogata si la fetite

19 Aug

Dupa ce am confectionat ghirlanda pentru usa de la intrare a trebuit sa facem cate una si pentru usa fetelor,dupa cum va spuneam deja.N-am avut nevoie de mare lucru: cateva plante de prin gradina ( cele care s-au cam uscat dar au ramas totusi foarte bune pentru decorat,niste conuri si niste frunze artificiale( cele de prin pomi nu au cazut inca si nu au ruginit!

Pentru coronita am folosit o farfurie de unica folosinta.I-am decupat interiorul si am obtinut un inel mare pe care am lipit toate podoabele.Am legat coronita cu o panglica si am agatat-o pe usa.Una pentru Khloe,

una pentru Tia.

Tati le-a laudat foarte tare si ne-a intrebat de unde am reusit sa colectionam atatea podoabe.Unele le-am dat cu spray(sclipici sau vopsea ).Fetele sunt foarte mandre de capodoperele lor!

 

Etichete: , , ,

6 responses to “Vine toamna cea bogata si la fetite

  1. pitici, dar voinici

    19 August 2012 at 10:58 AM

    frumoase! bravo,fetelor!
    la noi in tara se gasesc,dar la preturi mari
    si eu vreau sa fac o coronita anul acesta (anul trecut am facut un fel de „tablou” de toamna,toate au fost lipite pe o farfurie aurie ramasa de la un tort :D) – imi plac mult coronitele voastre🙂

     
    • Adela

      19 August 2012 at 11:25 AM

      Multumim!In loc de dovlecei puteti folosi nuci,alune si alte roade care nu se strica repede.

       
      • pitici, dar voinici

        20 August 2012 at 4:52 AM

        da,nuci ai dreptate!!!

         
      • Adela

        20 August 2012 at 7:27 AM

        Si eu as fi folosit dar nu am nuci!

         
  2. kemell

    19 August 2012 at 11:03 AM

    si mie imi plac coronitele voastre, ar trebui să căutam si noi asa frumuseti decorative

     
    • Adela

      19 August 2012 at 11:26 AM

      Melly,poti folosi plante uscate de prin gradina,frunze si dupa cum am mai spus , nuci alune etc….panusi de porumb sau chiar porumb,spice…..

       

Lasă un răspuns

 
