RSS

Frunze de toamna-decoratiuni

22 Aug

Pentru acest proiect aveti nevoie de:

-hartie cerata

-aracet

-colorant

-si bucatele mici de sarmulita(in cazul in care doriti sa atarnati frunzele).

Noi am pus putin colorant direct in recipientul cu lipici ,l-am scuturat bine si apoi am inceput sa desenam frunzele frunzele pe hartia cerata (intinsa pe masa si prinsa cu scotch ca sa nu se miste) si sa le coloram.

Daca cei mici stiu sa deseneze frunzele fara ajutor ii puteti lasa sa creeze singuri fiecare frunza.Daca nu stiu ei , desenati cu creionul e hartia cerata conturul frunzelor si lasati-i pe ei sa le colorece.Puteti face si alte forme (dovlecei, stelute etc).

Din bucatelele de sarmulita incercati sa formati „urechi” pe care le inserati in frunzulite.Lasati lucrarile la uscat(necesita 24 de ore, depinde cat de gros e lipiciul) si iata ce veti obtine dupa ce indepartati hrtia cerata:

Sclipiciul nu este obligatoriu!

Spor in toate si sa aveti parte de un inceput de toamna insorit.

 
 

Etichete: , , , ,

4 responses to “Frunze de toamna-decoratiuni

  1. pitici, dar voinici

    22 August 2012 at 8:52 AM

    frumoasa idee!
    p.s.:toate fetele au tendinta sa puna sclipici,nu?😉

     
    • Adela

      22 August 2012 at 8:53 AM

      Fetele n-au cerut sclipici dar am un borcanel mare cu sclipici rosu si ar fi cazul sa il terminam….ideea a fost binevenita!🙂

       
  2. kemell

    22 August 2012 at 9:06 AM

    Foarte frumos! Tare interesantă ideea cu aracetul!

     
    • Adela

      22 August 2012 at 8:00 PM

      Multumim!Mai avem si alte figurine din aracet dar le-am facut cu formele de fursecuri.

       

Lasă un răspuns

 
