RSS

Pestera Cristalelor

26 Aug

Chiar daca nu am postat despre micile noastre iesiri nu inseamna ca nu au existat.Unele nu le-am mentionat din lipsa de timp,altele nu au fost mentionate deoarece pozele nu au fost adecvate sau pur si simplu nu au fost poze.

Si cu ocazia ultimelor doua vizite m-am decis sa adaugam o noua categorie dedicata Exploratoarelor.Unele locuri vor fi locuri apropiate de casa noastra, din statul nostru, altele vor fi din statul vecin.

Pestera vizitata sambata se afla in Wisconsin, statul nostru si toti exploratorii familiei au fost foarte impresionati.Nu doar de frumusetea pesterii dar si de caractesiticile ei.E prima noastra vizita intr-o pestera si cu toate ca la inceput fetelor li s-a parut plictisitor au iesit din pestera cu cateva cunostinte pe care ar fi fost greu sa le inteleaga doar din carti.Si intrebarile de genul:”Ai vazut…..(aia sau cealalta)?” nu se mai terminau.

Nu o sa ne apucam sa va povestim prea multe despre pestera,o sa va lasam pe voi sa cititi mai multe amanunte : Crystal Cavel . Noi o sa va spunem doar ca a fost descoperita de doi baieti, alergand dupa un animal, in 1881.Este cea mai lunga pestere din statul nostru si este la o adancime de 70 de picioare.Pestera nu a putut fi vizitata de public pna in 1941 si este o pestera privata,acum este din nou in ” proces de vanzare”.

Am aflat mai multe despre lilicieci si despre faptul ca folosesc ecolocatia pentru a se putea orienta si a gasi hrana.

Si pana la urma au reusit sa decida care cristale sunt preferatele lor (atat le-au luat si le-au pus la loc in ladita pana confuzia numelor nu a mai putut fi determinta).

Spor la invatat si multumim pentru vizita!

 
 

Etichete: , , , ,

4 responses to “Pestera Cristalelor

  1. pitici, dar voinici

    30 August 2012 at 9:15 AM

    cand am vizitat pestera de la Rasnov, cei mici au ramas impresionati si inca isi amintesc cu drag (desi am fost de Paste)
    imi plac mult iesirile in familie,se vede ca si voua🙂

     
    • Adela

      30 August 2012 at 10:46 AM

      Incercam sa iesim in fiecare week-end!Si pe aproape, nu foarte departe!

       
  2. Roxana

    31 August 2012 at 12:59 AM

    Wow, ce cristale frumoase! Nu am mai vazut pana acum. Sunt atat de frumoase calatoriile in familie. Copiii isi vor aminti toata viata de ele. In plus, asa invata mult mai usor geografia, istoria, etc.

     
    • Adela

      1 Septembrie 2012 at 7:28 AM

      Intr-adevar, Roxana!Istoria si geografia sunt mai usoare daca le invatam la „fata locului”!

       

Lasă un răspuns

 
