RSS

Flori,flori,flori

29 Aug

Ne-am dus la plimbare sa cautam flori.Din pacate n-am avut prea mare noroc.Am admirat frunzele care isi schimba culoarea si am privit cu incantare catre cer sa vedem frunzele plutind, provocate de  adierea vantului.A fost frumos si de doua zile fetele tot repeta :”A venit toamna!”Chiar a venit toamna!
Am gasit totusi 4 margarete amarate pe marginea drumului si apoi ajunse acasa am mai cules si niste flori colorate de prin gradina.Am ales 4 pahare si am pus apa in fiecare,colorant rosu,galben,albastru si verde si am pus in fiecare pahar cate o margareta si cate o floare.Sunt minunate,asa-i?Cred ca dadeau bine ca si decor pe masa de la bucatarie, daca le puneam mai aproape, dar mi-a fost teama ca fetele din exces de zel sa nu faca prin bucatarie o „inundatie” foarte colorata!
Experimentul nu a fost foarte reusit!Margaretele s-au colorat dar nu foarte tare;  nu ca si cele pe care noi le puneam in cerneala cand eram mici!Ochiul boului nu a suferit nicio modificare,crinul cel galben s-a uscat inainte sa se coloreze iar trandafirul, care era rosu, parca da semne de o nuanta foarte slaba de portocaliu.Le-am intrebat pe fete de ce cred ele ca florile s-au colorat si raspunsul lor a fost foarte simplu:”Plantele vor sa stea vii,asa ca au folosit apa colorata si s-au colorat!”N-a mai fost nevoie de nicio explicatie!

Incercati si voi!Poate la primavara mai incercam si noi cu narcise!

Multumim ca ne-ati vizitat si va dorim spor in toate!

 

Etichete: , , , , ,

6 responses to “Flori,flori,flori

  1. casadincamp

    30 August 2012 at 1:38 PM

    ahhh de cand vreau sa fac si eu asta…🙂
    eu daca fac, le pun doar in colorant fara apa. sper sa se vada mai bine diferenta de culoare.

     
    • Adela

      30 August 2012 at 1:54 PM

      Eu am pus mult colorant si apoi am mai adaugat apa ,n-am crezut ca au nevoie de asa mult colorant.Se pare ca m-am inselat!Neaparat sa pui mult colorant, al meu era gel si trebuia dizolvat insa in putina apa…..

       
  2. Roxana

    31 August 2012 at 12:53 AM

    Garoafele albe se coloreaza foarte frumos🙂

     
    • Adela

      1 Septembrie 2012 at 7:31 AM

      N-am avut garoafe!Am vrut ceva flori de camp ( sa le observam si sa povestim despre ele ) dar n-am avut noroc.La primavara!

       
  3. floridemandarin

    4 Septembrie 2012 at 10:14 AM

    Prima dată când văd așa experiment!😀 Foarte drăguț!

     

Lasă un răspuns

 
