RSS

Zile de scoala-Amintiri

10 Sep
La inceput de an scolar suntem emotionati, avem multe vise si multe asteptari atat de la cel mic,dascal sau chiar de la propria noastra persoana.Ne propunem o gramada de lucruri pe care sa le facem pe parcursul anului scolar si uneori cand facem bilantul la sfarsit ne dam seama ca am uitat ba una ba alta, ba a aparut ceva neprevazut si cu toate astea dorim sa pastram atat pentru noi cat si pentru cei mici, toate amintirile.Da, nu e posibil sa pastram chiar tot.Am observat insa ca fetele sunt foarte incantate de scrapbook, poze si proiecte artistice pe care le pastreaza uneori pe peretii din camerele lor, alteori in cutia lor de comori.Cu scrapbooking-ul am luat-o mai usor si vom continua probabil in zilele friguroase de iarna.
Si acum sa ajung la tema acestei postari.Cand a inceput Tia gradinita, fetele au primit cate un „caiet de amintiri” de la matusa lor.Acest caiet contine o pagina pentru fiecare an scolar unde cei mici isi pot lipi poza din acel an scolar si pot completa un mic formular cu anumite caracteristici ale acelui an:inaltime,greutate,numele dascalului,prieteni,activitati favorite si cum isi scriu numele.
Fiecare pagina contine si un mic compartiment in care se pot pastra poze,proiecte artistice mai deosebite, prima carticica citita etc.
Pe langa albumul lor cu poze cred ca acest caiet va fi o amintire frumoasa peste ani si ani.
Daca doriti sa faceti acest caiet pot scana paginile si le pot trimite prin mail.Puteti sa ne contactati la urmatoarea  adresa de mail : alfabetrecreativ@gmail.com
Spor la invatat si mult succes in noul an scolar!
 
 

Etichete: ,

8 responses to “Zile de scoala-Amintiri

  1. Roxana

    11 Septembrie 2012 at 2:33 AM

    Adela, e super acest caiet. Nu am vazut pe la noi asa ceva. Vreau si eu sa-l fac. Iti trimit mail. Multumesc mult🙂

     
    • Adela

      11 Septembrie 2012 at 6:55 AM

      O sa incerc sa iti explic cum sa realizezi paginile ca sa poti face micul compartiment!

       
  2. Csilla Samtorto Graves

    11 Septembrie 2012 at 9:09 AM

    A venit si vremea caietelor!!!
    Super fain!!

     
    • Adela

      11 Septembrie 2012 at 9:42 AM

      Caiet de amintiri, te!

       
  3. melly

    11 Septembrie 2012 at 12:34 PM

    mi-ar place şi mie

     
    • Adela

      11 Septembrie 2012 at 1:20 PM

      Melly, sper sa am timp azi sau maine sa scanez si le trimite pe mail.

       
      • Roxana

        11 Septembrie 2012 at 11:23 PM

        Multumim, Adela🙂

         
      • Adela

        12 Septembrie 2012 at 8:07 AM

        Cu multa placere!Se pare ca azi voi aveam mai mult timp si le trimit!

         

Lasă un răspuns

 
