RSS

Omul din frunza

11 Sep

Chiar asa se numeste carticica pe care am citit-o azi copiilor de la biblioteca: „Leaf Man” de Lois Ehlert, o carte foarte simpla dar cu ilustratii nemaipomenit de frumoase.Toate imaginile cartii au fost realizate din frunze presate si printre aceste imagini gasiti idei foarte bune pentru a realiza lucrari din frunze, cum ar fi:omulet, rate, gaini, pesti ,fluturi, livezi etc.Daca o gasiti o puteti achizitiona chiar si in engleza deoarece povestea e simpla si usor de inteles chiar si de copiii de gradinita care nu stiu foarte multa engleza, plus ca imaginile sunt foarte graitoare.

Si pentru ca am uitat frunzele mele presate acasa, a trebuit(din pacate) sa folosim frunze din hartie insa speram sa avem totusi ocazia toamna asta sa folosim si frunzele mele de artar, care sunt foarte frumoase!

Iata doua lucrari care mi se par foarte reusite, mai ales ca cei mici au avut ca exemplu doar cartea.

Lucrare de baietelLucrare de fetita

Realizarea a fost lasata la buna lor dispozitie si aici am incercat sa elimin lucrarile la indigo.Imi place sa ii las pe cei mici sa isi foloseasca imaginatia prin „process art”,adica procesul e mai important (sa isi foloseasca propria imaginatie si creativitate) decat  produsul final.Produsul final a fost insa de laudat mai ales ca cei mici au 3-4 ani.

Spor la invatat si la citit!

`

 

Etichete: , , , , , , ,

3 responses to “Omul din frunza

  1. pitici, dar voinici

    11 Septembrie 2012 at 11:02 PM

    imi plac mult activitatile cu frunze, pe copii ii incanta sa descopere culori (natura este unica), texturi si idei noi de joc🙂

     
  2. Roxana

    11 Septembrie 2012 at 11:22 PM

    Eu sunt atat de fericita ca a venit toamna. E un anotimp foarte frumos🙂 Mi se pare ca toamna se pot face cele mai frumoase crafturi, natura iti ofera cele mai frumoase culori.

     
    • Adela

      12 Septembrie 2012 at 8:06 AM

      Imi place si mie toamna insa e cam scurta(la noi).Ne-am facut deja plinul la conuri de brad.Cred ca mai mergem sa adunam inca o punga, s-ar putea sa imi trebuiasca pt. crafturi de Craciun.

       

Lasă un răspuns

 
