RSS

Leapsa …cu imaginatie

15 Sep

A ajuns leapsa si la noi.Multumim Antoaneta si Roxana si speram ca raspunsurile sa ajunga si la Coca .

1.Imagineaza-ti……ca te-ai putea intoarce in timp si ai avea sansa de a retrai o zi din viata ta. Ce zi ai alege?

Nu stiu!

2. Imagineaza-ti…… ca ai ramane pe o insula pustie si ai avea dreptul sa iei cu tine 3 obiecte. Ce ai alege?

Presupun ca cei mici au ocazia sa se salveze(nu cred ca mi-ar place sa ii vad singuri pe o insula).Si as lua cu mine un geamantan maaaare cu carti(aici cred ca trisez),un ceas si o patura mare si calduroasa(plapuma).

3. Imagineaza-ti……ca ai putea inventa o noua lege pentru tara ta. Care ar fi aceasta?

As da o lege prin care toti copiii sa iaba parte de asigurare medicala gratuita si medicamente gratuite.

4. Imagineaza-ti…… ca ai putea fi orice personaj dintr-o povestire cu  pentru copii timp de o saptamana. Cine ai vrea sa fi?

Ted -din povestea lui Dr. Seuss, The Lorax

5. Imagineaza-ti ……ca ai primi 100.000 euro si ai avea dreptul sa-I folosesti pentru un singur lucru/proiect. Ce ai face cu banii?

Coca si Antoaneta, eu am avut gradinita mea(nu particulara insa pot zice ca era a mea) si mi-am dorit una care sa fie intr-adevar a mea(de-aia m-am „ratacit pe-acici” insa planul a cazut pentru ca a inceput aceasta poveste frumoasa in care personajele principale suntem noi 4(familia mea).

Si prima data mi-am zis:100.000( dar sa nu imi ia nimeni impozit pe ei) iata sansa mea sa am bucatareasa mea personala(doar pt. gatit, spal eu vasele etc)dar apoi am zis sa ma gandesc de doua ori si imi doresc foarte mult sa ii pot aduce aici pe ai mei( si asa i-as da mamei mele banii sa imi gateasca🙂 ).

6. Imagineaza-ti…esti intr-un anume loc si copilul tau se plictiseste cumplit. Ai la dispozitie doar o piatra si o sfoara.  Ce jucarie sau joc ai inventa folosindu-te de acestea pentru copilul tau? :)

As ascunde piatra intr-un anumit loc iar ata as folosi-o ca sa ne arate directiile: N, S,E,V.

7. Imagineaza-ti… ca ai primi vizita unei mari celebritati (a tinut mortis sa vina la tine acasa ca sa luati pranzul in familie) :) . Ce meniu ai pregati? :)

Depide de aia 100.000 de euro de la intrebarea 5!🙂
Pui pe grill si cartofi natur si legume proaspete:broccoli,morcovi si castraveti feliati(sau o salata de verdeturi).

8. Imagineaza-ti…ca ar  trebui sa ramai singura cu 10 copii intre 3-8 ani , timp de 4 ore. Cum le-ai ocupa timpul?

Le-as citi povesti.I-as pune sa aleaga o poveste preferata si apoi am pune totul in scena,cu costume improvizate din propria garderoba si cu decor facut de noi.Ne ajung 4 ore?

9.Imagineaza-ti…… ca ai putea sa-I pui lui Dumnezeu orice intrebare, dar, din nefericire, doar una singura. Ce ai intreba?

Cred ca l-as intreba daca e multumit cu noi oamenii.

Urmatoarele persoane primesc leapsa din partea noastra:

Anca , Lenuta , Mihaela ,Melly  si Gia

 
2 comentarii

Scris de pe 15 Septembrie 2012 în De-ale noastre

 

2 responses to “Leapsa …cu imaginatie

  1. kemell

    16 Septembrie 2012 at 1:38 PM

    Iti multumesc pentru leapsa. Ca sa nu te refuz iti voi raspunde printr-un comentariu. Sper sa nu fie cu suparare, inca mai absentez de pe blog🙂

    1. am foarte multe zile pentru care m-as intoarce in timp…
    2. hmm, depinde pentru cat timp … as avea nevoie de un e-book, aparat foto si o barca😛
    3. as face foarte multe legi, oricum tara noastra are deja multe legi si sunt respectate pe principiul din doi in doi… as da legi pentru educatia tiganilor, pentru reducerea sau chiar eliminarea tva-ului, mi-ar mai place sa se inventeze legi care sa aduca productivitate tarii
    4. primul gand a fost: harap alb :))
    5. 100.000 de euro,desi pare, nu este o suma foarte mare, mi-ar place sa-mi imaginez ca primesc 1mil. de euro. limitandu-ma la intrebare, cu o parte din bani as termina casa si as cumpara un sistem complet de panouri care sa produca electricitate pentru toata casa, iar cealalta parte i-as investi in IT
    6. depinde unde ne aflam, daca suntem in pustietate si avem si plaja, as face desene pe nisip cu piatra iar cu sfoara as infasura marginea desenelor, as lega piatra de sfoara, as fixa tinte si am arunca in ele.
    7. mi-ar place sa stiu dinainte cine vine, pentru a ma interesa ce gusturi au, pe urma as alege un meniu de pe tvpaprika
    8. uh! 10 copii! dabea fac fata unui copil🙂 cu siguranta as improviza ceva, cred ca am merge in bucatarie si le-as atrage atentia cu ceva dulce de gatit, ne-am apuca de gatit, pe urma am astepta sa fie gata si ne-am servi
    9. ma intreb cum de ne mai suporta?!

     
    • Adela

      16 Septembrie 2012 at 2:01 PM

      Imi pare bine ca ai raspuns!Si eu m-am gandit la e-book dar trebuie incarcat si nu cred ca tine mai mult de 5 zile bateria,de-aia eu am bagat multe carti in geamantan.

       

Lasă un răspuns

 
