RSS

Liebster-premiu de blog

15 Sep
In primul rand doresc sa multumesc pe aceasta cale Antoanetei  (o prietena draga mie, cunoscuta datorita blogurilor noastre), pentru acest premiu de blog si ii multumesc si pentru faptul ca aprecieaa munca noastra.
 De la ea am primit un premiu de blog care are ca scop promovarea blogurilor care au sub 200 de persoane care aprecieaza respectivul blog.Asadar iata regulamentul si nu uitati si de regula de mai sus!
Regulament:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Raspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.
4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link)care nu au inca 200 de apreciatori si care sa realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i.
6. Nu da tag-ul inapoi!
 
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award

2.Spune 11 lucruri despre tine.

Am fost educatoare,sunt o persoana destul de sociabila,iubesc copiii si activitatile facute cu ei,pretuiesc fiecare moment petrecut alaturi de familie, imi place sa experimentez lucruri noi, ador cititul,tricotatul ma relaxeaza, imi place sa gradinaresc,urasc gatitul dar gatesc sanatos pentru binele familiei,ador marile orase,imi place marea si soarele si sunetul nisipului.

3. Raspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.

1. Te poti descrie intr-o propozitie?

Apreciez fiecare moment de fericire alaturi de cei dragi.

2. Ce anotimp iti place mai mult si de ce?

Ador vara pentru ca ne aduce aproape de apa si nisip iar soarele ma umple de fericire!

3. Iti este greu sa recunosti cand gresesti?

Mi se pare ca trebuie sa recunosc cand gresesc altfel as trai intr-o minciuna.

4. Numeste 5 locuri pe care le recomanzi a fi vizitate.

Romania-toata
Budapesta
Chicago
Polonia-e pe lista mea
Disney World-fie ca ai 2 ani sau 101
 
 5. Este ceva/cineva pentru care/caruia ii esti recunoscatoare?
Da, le sunt recunoscatoare parintilor pentru toate oportunitatile pe care mi le-au oferit,socrilor,deoarece m-au primit in familia lor cu bratele deschise si ma iubesc ca pe propriul lor copil,Skype-ului, deoarece imi ofera posibilitatea sa impart fiecare moment de fericire cu cei dragi dar care sunt atat de departe.

 6. Ce activitate te face sa pierzi notiunea timpului?

Cititul

7. Obisnuiesti sa realizezi chiar tu produse handmade pentru a le oferi cadou?

Da,am tricotat de curand hainute pentru papusile a trei  fetite dragi mie.

8. Altervativele naturiste …. ce parere ai? Folosesti?

Incerc sa mentin un meniu sanatos familiei mele si incerc sa previn bolile cu fructe si legume proaspete(si functioneaza).Ne imbolnavim rar si nu folosesc nimici naturist preventiv in afara de fructe si legume(ofer legume proaspete la fiecare masa:pranz si cina, fructe mai mult dimineata si dupa fiecare masa).

9. Doar intuitie sau unii din noi chiar au al saselea simt?

Intuitie sau la saselea simti,cred ca unul si acelasi lucru.Exista!

10. Care este cea mai grea decizie pe care ai luat-o pana acum?

Ma bucur de faptul ca nu am fost pusa in fata unor astfel de decizii.

11. Motto-ul tau in viata este …..

Sufletul sa-ti fie ca
gandul,gandul ca vorba si vorba ca fapta!-(I.Slavici)

Din lipsa de timp voi lasa intrebari din acest chestionar

4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag.

Nu stiu daca voi gasi 11 persoane pentru acest tag dar voi incerca.Din pacate nu cunosc decat cateva bloguri si o parte din ele cred ca deja au primit tag-ul asa ca ma voi stradui din rasputeri!

Angelica – Blogul Ivanovelor

Deea – Creatiile mele,bijuterii si accesorii handmade

Casa din camp

Anca – De toate

Gia – Gia’s Blog

Adina – Our English Homeschool

Dana -Soare de Martie

Aurelia – Lada cu minuni

Melly – Kemell Blog

Cred ca m-am descurtat destul de bine: 9 persoane.Daca persoanele enumerate de mine au fost deja nominalizate le rog sa imi lase un link cu postul lor sa le citesc si eu!

Daca mai sunt persoane care ne urmaresc blogul anuntati-ne si va intoarcem vizita si poate va premiem!

5. Mergi pe pagina lor si anunta-i.

6. Nu da tag-ul inapoi!

Mult spor in tot ceea ce faceti!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15 Septembrie 2012 în De-ale noastre

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
