RSS

Scoala de miercuri

16 Sep
De astazi incepe la biserica, scoala de duminica.Cu mare voiosie ne vom prezenta si noi.Din pacate nu vom prezenta activitatile de la biserica ( nu m-am oferit voluntara sa predau si eu ) ci vom avea mica noastra scoala chiar aici acasa la masa noastra din bucatarie, insa va fi in zilele de miercuri.
Avem o Biblie, primita in dar de la sora mea,pentru copii, foarte frumos ilustrata si pe intelesul celor mici.Imaginile sunt foarte graitoare iar ideile se rezuma la ceea ce trebuie sa stie niste copii de 3-6 ani.Fetele vor citi in ordine povestioarele din aceasta Biblie.Pe rand, vom discuta despre fiecare poveste, dupa care vom reciti povestea si ne vom adresa intrebari.Si pentru ca povestioarele inspira la proiecte interesante, bineinteles ca vom face si ceva practic legat de tema povestii.
Aceste activitati vor fi adaptate ideilor si practicilor dupa care se ghideaza famillia noastra.Nu vom face referire la nicio religie,nu vom intra in discutii contradictorii pe baza de religie, biserica sau credinte.Nu vom incerca sa va convingem cu nimic si de nimic, aceste activitati fiind strict legate de legatura noastra cu Divinul.
Va multumim pentru intelegere si aprecieri si daca doriti sane adresati intrebari va vom raspunde cu mare drag.
Restul cartii il vom descoperi impreuna pe parcursul acestui an scolar.
Spor la invatat!
 

Etichete: , , , ,

8 responses to “Scoala de miercuri

  1. ursuletinazdravani

    16 Septembrie 2012 at 1:35 PM

    Si noi am inceput Scoala de Duminica🙂 eu anul acesta voi avea o grupa de prescolari🙂 (pana acum am tot lucrat cu copii mult mai mari).
    SI, pentru ca D. va merge duminica dimineata la Scoala Duminicala de la biserica, si noi va trebui sa facem activitatile noastre biblice ce se desfasoara in familie in alta zi…trebuie sa hotaram care, pana acum le faceam , de obicei duminica dimineata.

    Foarte frumoasa Biblia voastra!!!
    Va dorim si voua spor la invatat!!

     
    • Adela

      16 Septembrie 2012 at 1:55 PM

      La noi Scoala de Duminica e de la 10.40 ,imediat dupa slujba.
      Nu m-am oferit anul asta ca mi-am luat altele pe cap si mi-e frica sa nu intru in criza de timp cu pregatirile.Pot sa ajut insa cand am timp!

       
  2. sakura

    16 Septembrie 2012 at 1:59 PM

    Deci cartea e in engleza? Cati ani au fetele tale?
    Si la noi la biserica incepe scoala duminicala si am vazut o carte interesanta de pe care vor lucra ei. Insa e ptr copii mai mari.

     
    • Adela

      16 Septembrie 2012 at 2:04 PM

      Cea mare are 6 ani si cea mica face 5 in noiembrie.Cartea e in engleza si este foarte accesibila pentru varsta lor(vom reveni cu imagini).La noi la biserica au cartile pe varsta si li se citeste si din biblie….

       
  3. Cristina Dragoi

    12 Februarie 2013 at 10:03 PM

    CE frumos, Adela!
    Îmi vine în minte un dicton: ”Credința unește, religia dezbină.”
    Mulțumim pentru idee! E binevenită, draga mea!

     
    • Adela

      13 Februarie 2013 at 7:59 AM

      Cu siguranta!Cred ca lumea ar trebui sa faca anumite lucruri in numele comunitatii nu in numele unei religii!

       
  4. violeta argatu

    22 Februarie 2013 at 11:21 AM

    Asa ar trebui…dar lumea s-a cam intors cu fundu’ in sus… omul nu mai e pt lume, ci e din ce in ce mai mult numai pt el insusi… stii tu ce-am vrut sa spun😛

     
    • Adela

      22 Februarie 2013 at 5:13 PM

      Adevarat,Violeta.De-asta incerc sa le implic pe fete in cat de multe astfel de activitati prin care sa ne gandim si la altii(nu doar persoane ci in general comunitatea!
      Chiar azi am facut planuri mari cu 5 fetite!Revin cu o postare!

       

Lasă un răspuns

 
