RSS

Geneza

20 Sep

Cautand niste idei de craft-uri pentru Craciun am dat peste o idee nemaipomenita pentru lectia noastra.Este adevarat ca ceea ce am realizat noi nu e asa de efect dar multumim celor care au avut aceasta idee frumoasa si au impartasit-o cu noi.Pentru ca am studiat Geneza, am decupat in prealabil 7 discuri din burete si le-am aratat fetelor, dupa ce am citit povestirea din mica noastra Biblie.Cam asa arata paginile din Biblia noastra si povestirile sunt scurte si copiii nu se plictisesc, intelegand tot ceea ce citesc.

Le-am spus sa se gandeasca la povestire si sa imi spuna ce isi aduc aminte si stiau ca la inceput a fost intuneric, iar apoi Dumnezeu a creat ziua si noaptea.Pentru a reprezenta prima zi am folosit 2 cerculete decupate din hartie glasata neagra si albastra.Am taiat cerculetele in jumatate si fiecare a primit cerculetele pentru a „face” prima zi.Pentru fiecare zi am recitit partea corespunzatoare iar apoi am „facut” si noi ziua respectiva.A urmat apa:cerul cu nori si oceanul.Pentru cer am folosit albastru deschis(tot cate un semicerc decupat de ele) si albastru inchis pentru ocean.Am pus nori de vata.A treia zi Dumnezeu a retras apele si a aparut pamantul cu diferite plante.Pentru pamant am folosit hartie maro iar pentru plante, le-am lasat sa culeaga cateva flori si frunze.In a patra zi Dumnezeu a pus pe cer luna pentru noapte si soarele pentru ziua.Am lasat fetele sa decupeze partile respective si le-au lipit pe burete.Pentru a cincea zi pe langa semicercuri am folosit niste biscuiti in forma de pestisori pentru animalele marine si niste stickere pentru pasari.Pentru a sasea zi au renuntat la semicercuri(oricum au zis ele ca animalele stau mai mult prin padure si padurea e verde) si au stampilat cu niste animale de plastic, urmele animalelor.

Si in a saptea zi Dumnezeu s-a odihnit!

Sa aveti parte de invataturi binecuvantate!

 

Etichete: , , ,

6 responses to “Geneza

  1. floridemandarin

    21 Septembrie 2012 at 4:34 AM

    Ce bună idee! O să o aplic și eu când mai creștem!🙂 Mulțumesc mult!

     
    • Adela

      21 Septembrie 2012 at 6:35 AM

      Asa e!Cred ca se preteaza foarte bine la cei mici.Multumim pentru aprecieri!

       
  2. floridemandarin

    21 Septembrie 2012 at 4:35 AM

    Apropo! Tare frumoasă cartea! Ce fain ar fi să o găsesc și în România😦

     
    • Adela

      21 Septembrie 2012 at 6:37 AM

      Noi avem doua.Prima data am zis ca n-o sa am ce face cu doua dar imi place cum urmaresc amandoua, fiecare in cartea ei….Nu stiu daca a aparut si in limba Ro!

       
  3. giggles

    18 Noiembrie 2012 at 5:39 AM

    Eu nu am gasit-o in romana, cred ca nu a fost inca tradusa. Am mai gasit ceva, insa nu am avut ocazia sa o rasfoiesc:
    http://www.elefant.ro/carti/carti-pentru-copii/povesti-povestiri/my-first-bible-storybook-195223.html

     
    • Adela

      21 Noiembrie 2012 at 11:51 AM

      Cred ca e aceeasi carte dar o alta editie!

       

Lasă un răspuns

 
