RSS

Merita sa incercati si voi!!!

07 Oct

Azi ne-am pus pe treaba si am facut cateva lucruri pentru a ne imbogati colectia de decoratiuni de Halloween.Am realizat aceste proiecte foarte usoare si vi le recomandam cu drag.Precizam sub fiecare sursa originala.Lista noastra nu e completa inca dar vom mai adauga cateva imagini dupa ce realizam proietele.Suntem incantate de munca noastra si va recomandam si voua o zi alaturi de cei mici realizand aceste mici proiecte.Nu vom intra in detalii dar daca aveti intrebari va raspundem cu mare drag.

1.Lampioane din flacoane de lapte(  Milk Jug Gosts  )

2.Panza de paianjen ( Falling into Fall )

3.Dovleci in panza de paianjen ( sursa- o poza de pe net)


4.”Punga de paianjen” ( sursa-Magazinul cu detoate)
Se pot folosi cu usurinta pungi de menaj

Revenim cu ce urmeaza!
Spor in toate si sa aveti parte de o toamna frumoasa!

 

Etichete: , , , , , , ,

10 responses to “Merita sa incercati si voi!!!

  1. Csilla Samtorto Graves

    8 Octombrie 2012 at 7:15 AM

    Vai ce faine is toate!!Super faine!!!O sa incercam si noi cu siguranta!!

     
  2. razadesoare

    8 Octombrie 2012 at 7:21 AM

    Merci ,te!Sa faci si panza din hartie ca tare fain arata!

     
  3. pitici, dar voinici

    8 Octombrie 2012 at 9:33 AM

    super!!!

     
    • Adela

      8 Octombrie 2012 at 11:29 AM

      Multumim!

       
  4. Sara

    11 Octombrie 2012 at 1:40 PM

    Faine, faine! Paianjenul e mortal!!!

     
    • Adela

      11 Octombrie 2012 at 8:37 PM

      Asa-i?Ale mele or zis ca dupa ce il terminam putem sari pe el….Sarim dupa Hallowen!

       
  5. melly

    17 Octombrie 2012 at 8:37 AM

    Sunt foarte reuşite! şi înspăimântătoare -aşa cum trebuie sa fie… nu ştiu de ce dar pe mine nu mă atrage deloc Halloween-ul🙂

     
    • Adela

      17 Octombrie 2012 at 9:08 AM

      Melly, noi nu am crescut cu Halloween.Stiu doar ca petrecand vacante pe la bunici mai dadeam peste cate un dovleac prin gradina si il sculptam si incercam sa speriem lumea pe la poarta.

       
  6. Hana

    7 Octombrie 2013 at 11:15 PM

    M-ai pus la treaba, Adela! Sunt tare simpatice ideile.

     
    • Adela

      8 Octombrie 2013 at 10:53 AM

      Spor mult!Vom mai adauga o postare cu cateva idei dar mai intai trebuie sa le realizam!

       

Lasă un răspuns

 
