RSS

Candela de Halloween

14 Oct

O mare dorinta a fetelor mele e sa aiba si ele lumanari in camera.Au inteles ca „minunatiile” astea nu sunt jucarii si ca pot fi foarte periculoase si pot produce incendii.Au avut si la scoala saptamana „fire safety” asa ca ne-am asigurat ca nu se vor juca cu focul.Dar pentru ca ne apropiem repejor de Halloween, m-am gandit sa le fac o surpriza.Nu, sa nu va ganditi ca le-am pus lumanari in camera dar pentru ca lumea noastra e plina de inovatii ne-am folosit cu succes de aceste resurse care ne fac viata mai frumoasa, mai usoara si mai sigura.

Asadar,am folosit doua cutii de conserva,un cui,vopsea si iata ce a iesit!Nu cred ca trebuie sa va dam prea multe detalii ,cred ca se subintelege cum am procedat.

Dovlecel si Frankenstein


In interior am pus „lumanari „de plastic,artificiale pe baterii.Sigure si dupa chipul si asemanarea lumanarilor.
Spor in toate si sa aveti parte de un Halloween frumos!

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “Candela de Halloween

  1. Laura Frunza

    17 Octombrie 2012 at 8:07 AM

    Ce haioase si scary sunt! Lumanari cu baterii caut si eu de multa vreme, auzisem intr-un timp ca ar fi la Mobexpert dar n-am mai apucat sa ajung acolo sa vad daca asa e.

     
    • Adela

      17 Octombrie 2012 at 8:09 AM

      Multumim,Laura!Ale mele sunt fascinate de lumanari si astea nu prezinta pericol de incendiu!Sper sa gasesti si tu!Astea parca sunt reale,luminita in ele palpaie ca si la lumanare!

       

Lasă un răspuns

 
