RSS

Fantoma

15 Oct

Pentru acest proiect aveti nevoie in primul rand de un laborator special pentru dezastre!

Atentie! Nu folositi bucataria daca nu sunteti pregatite pentru un smotru serios dupa terminarea proiectului.

Asadar,inarmati-va cu niste copii dornici sa faca niste fantome( nu infricosatoare ci haioase) si pentru fiecare copil, cu un adult macar pe jumatate atat de incantat ca si cel mic.Alte ustensile:

-un castron de plastic si o lingura de lemn

-Plaster of Paris(este un fel de gips cu putin nisip in el, cred ca il gasiti la magazinele de constructii sau la cele speciale de arts & crafts)

-apa

-fasii late de material alb:tricou sau bandaj

-un balon pentru fiecare fantoma

-si un borcan pentru fiecare balon

Umflati balonul (depinde cat de mare doriti sa fie fantoma,cu cat e mai mare cu atat dezastrul e mai mare) si asezati-l pe gura borcanului.Noi nu l-am legat de borcan, dar ar fi fost bine sa il legam deoarece o persoana trebuia sa tina balonul (aici aveti neovie de adultul din dotare).Daca reusiti sa legati cumva balonul de borcan va rugam sa ne dati detalii.

Pregatiti amestecul de gips dupa intructiunile de pe ambalaj.Noi am pus apa in castron si am pus in el gipsul pana am obtinut o pasta de consistenta iaurtului.Mai bine mai apoasa …..Pe rand am umezit cate o fasie de material in acest amestec si am asezat fasia pe balon astfel incat sa formam fantoma.Imaginatia voastra este mai importanta decat intructiunile noastre!Si iata produsul final!

Va dorim spor la treaba si la curatenie!

Happy Halloween!

 

Etichete: , , , , , ,

6 responses to “Fantoma

  1. violeta_argatu

    16 Octombrie 2012 at 6:45 AM

    ce fantoma prietenoasa!!!imi place f mult. felicitari!!! v-a iesit super!

     
    • Adela

      16 Octombrie 2012 at 6:48 AM

      Multumim,Violeta.Intr-adevar a iesit mai bine decat ne asteptam.O sa mai facem si alte chestii dar la vara , afara.

       
  2. violeta_argatu

    16 Octombrie 2012 at 6:49 AM

    am citit si instructiunile,si cred ca problema balonului poate fi rezolvata cu ajutorul benzii dublu adezive…puneti cateva fasiute de banda dublu adeziva ici colo pe balon si apoi lipiti de borcan🙂

     
    • Adela

      16 Octombrie 2012 at 6:51 AM

      Buna ideea!

       
  3. Sara

    18 Octombrie 2012 at 1:07 PM

    Si noua ne place mult fantoma, vom incerca si noi sa o facem!

     
    • Adela

      18 Octombrie 2012 at 2:23 PM

      Ioana,neaparat sa „lipesti”balonul de borcan.De se duce balonul toata incaperea e improscata cu maglavais!

       

Lasă un răspuns

 
