RSS

Acvariu 3D

18 Oct

Pentru balena ucigasa am folosit un sablon pe care l-am decupat din hartie neagra iar petele albe le-am desenat pe hartie alba si le-am decupat.Fetele au potrivit petele pe hartia neagra.

Aici gasiti informatii despre pestisorii din margele.Pestisorii au fost atarnati cu fir de pescuit,Fetele au folosit acul si l-au folosit cu grija.

Calutii de mare i-am taiat cu un aparat special.

Caracatita a fost facuta din ata.Pentru fiecare tentacul Khloe a prins cateva fire de ata si le-a legat cu doua noduri.Am exersat nodurile cu aceasta ocazie.Tia a invatat sa impleteasca insa pentru ca celelalte fire o cam incurcau nu am reusit sa impletim toate cele 8 tentacule.

La sfarsit au zis ca putem pune ceva transparent pentru ca acvariul sa fie mai real insa din lipsa de timp acvariile au fost expuse doar asa.Poate avem timp la sfarsitul saptamanii.

Spor la treaba si sa ne revedem curand!

 

 

 
 

Etichete: , , ,

12 responses to “Acvariu 3D

  1. melly

    18 Octombrie 2012 at 10:06 AM

    Foarte frumos a iesit! Imi place.

     
  2. Roxana

    18 Octombrie 2012 at 11:45 PM

    Si mie imi place!

     
  3. Mami de huni

    19 Octombrie 2012 at 4:22 AM

    si mie imi place cum a iesit, vom incerca si noi! felicitari!

     
    • Adela

      19 Octombrie 2012 at 7:45 AM

      Multumim!Sa ne aratati si noua cand terminati!

       
  4. Laura Frunza

    23 Octombrie 2012 at 1:08 AM

    Foarte frumos! Imi place, in special, meduza, si felul cum ai gandit pestisorii din margele!

     
    • Adela

      23 Octombrie 2012 at 7:11 AM

      Multumim ,Laura!Meduza nu a fost terminata pentru ca firele in plus o incurcau pe Tia si nu am vrut sa ii fac ziua amara.

       
      • Laura Frunza

        23 Octombrie 2012 at 8:39 AM

        Mie nu-mi pare neterminata, imi place!🙂

         
      • Adela

        23 Octombrie 2012 at 8:44 AM

        Nu a terminat de impletit fiecare tentacul dar si mie mi se pare ca e bine.Am facut activitati separate pentru fiecare parte componenta ,iar apoi am realizat acvariul.Pentru varsta ei a fost normal sa renunte dupa 2-3 tentacule.Pentru Khloe am exersat doar nodurile,lege cateva fire pentru fiecare tentacul.

         
  5. giggles

    28 Octombrie 2012 at 4:20 AM

    Foarte dragalas acvariul, si mie imi place tare mult!
    Ma gindesc ca pentru pestii cu margele se pot folosi si pipe-cleaners, nu? Desi e posibil sa se vada smocuri mici si sa arate ca niste omizi in the end. :))

     
    • Adela

      28 Octombrie 2012 at 8:13 AM

      Pentru margelele care le-am folosit noi nu merge pentru ca au gauri mici.Am folosit o lita destul de subtire.Merge pipe cleaners la margele mai mari!

       

Lasă un răspuns

 
