RSS

Ghirlanda de iarna

25 Noi

Sursa de inspiratie o puteti gasi aici .

Pentru a va impodobi casa va sugeram aceste ghirlande care nu doar ca arata foarte bine insa va si parfumeaza casa cu iz de sarbatori.Nu aveti nevoie de prea multe lucruri si va puteti ajuta de micutii din casa.Puteti folosi portocale, lamai,grapfruit sau alte citrice pe care le aveti la indemana.

Cateva forme de fursecuri , de sezon va sunt de mare ajutor pentru a taia forme.

Folositi jumatati sau sferturi de coji, taiati formele si insirati-le pe ata.

Si iata!O activitate simpla dar in acelasi timp folositoare si va va incanta musafirii si privirile  proprii.

Spor in toate !

 

 

 

Etichete: , , , , ,

12 responses to “Ghirlanda de iarna

  1. giggles

    26 Noiembrie 2012 at 12:27 AM

    Am facut si eu chiar aseara o steluta, o luna si o inimioara dintr-un grapefruit. Le-am dat cu lac imediat dupa ce le-am decupat (am avut putina bataie de cap si cu decupatul).
    Rezista si fara lac, nu se string&uritesc cind se usuca?🙂

     
    • violeta argatu

      26 Noiembrie 2012 at 5:47 AM

      se strang🙂,dar nu se fac urate.daca le lasati sa se usuce natural intorcandu-le din cand in cand,sunt chiar mai frumoase decat atunci cand le faceti🙂. dupa uscare se fac un pic mai inchise,insa partea alba de dedesubt devine un fel de contur-se intoarce un pic catre exterior.🙂

       
      • Adela

        26 Noiembrie 2012 at 8:06 AM

        Eu le-am atarnat direct in geam.Inca sunt desutl de aratoase!

         
    • Adela

      26 Noiembrie 2012 at 8:05 AM

      Probabil ca se vor scofalcii insa pentru ca se pot face in fiecare an nu le voi da cu lac mai ales ca le pun in ” compost” dupa ce is gata cu ele.Si eu m-am chinuit un pic la decupat.Formele trebuie sa fie ascutite, altfel trebuie sa bat cu ceva forma ca sa taie!

       
      • violeta argatu

        26 Noiembrie 2012 at 8:19 AM

        da…noi am folosit forme metalice🙂,de aceea a fost destul de usor procedeul.daca nu aveti forme metalice,nu aveti decat sa acoperiti forma din plastic cu un prosopel si sa presati/bateti cu ceva. puteti presa cu o farfurie intinsa, daca va e teama sa nu distrugeti formele.

         
      • Adela

        26 Noiembrie 2012 at 8:26 AM

        Am avut o forma de metal insa si cu aia a trebuit sa bat.Am folosit coaja de grapefruit si cred ca aia e mai densa.

         
  2. Raluca

    26 Noiembrie 2012 at 1:26 AM

    Superb! Chiar ma gandeam sa facem ceva cu cojile noastre de portocala! Multumesc pentru idee!

     
    • Adela

      26 Noiembrie 2012 at 8:05 AM

      Ideea originala a venit de pe Activitaticopii.Cu multa placere, Raluca si spor la treaba!

       
      • violeta argatu

        26 Noiembrie 2012 at 8:20 AM

        🙂.Ma bucur ca a pus-o cineva in practica.Ioan a fost fff incantat de rezultat.cu siguranta o sa mai facem altele.noi le-am lasat la uscat imediat dupa ce le-am facut-ma rog-dupa vreo 10 minute de stat langa ele si admirat :)- cred ca rezista oricum 2-3 zile fara a se strange

         
      • Adela

        26 Noiembrie 2012 at 8:27 AM

        Si faca se strang le lasam la geam.Imi place sa am ceva de sezon pe geam/in geam.

         
  3. Laura Frunza

    26 Noiembrie 2012 at 6:21 AM

    Ce idee buna, si eu ma intrebam asta, daca nu se fac urate dupa ce se usuca, dar ma bucur sa aud ca nu🙂

     
  4. Adela

    26 Noiembrie 2012 at 9:17 AM

    Laura daca vrei sa fii sigura ca nu se strang si daca vrei sa le pastrezi pentru anul viitor le poti baga la cuptor la foc foarte mic pentru 1-2 ore!

     

Lasă un răspuns

 
