RSS

Surprize surprize

26 Noi

Nu cred ca va puteti imagina surpriza pe care o vor avea fetele mele cand ajung acasa de la scoala.Si sa va spun despre ce e vorba.M-am inspirat de aici  si cred ca e o idee geniala.Am avut in casa tot ce era necesar:baloane,colorant si apa si sa nu va spun de gerul de afara!!!

Am pus putin colorant in balon, l-am umplut cu apa(cat cuprinde sau cat doriti voi sa fie de mare) si le-am dat la congelator;afara bineinteles!

Si iata-le odihnindu-se pana cand se intorc fetele de la scoala si cand vom reveni cu poze de actualitate(daca pana atunci nu ma pune curiozitatea sa le dau jos baloanele)!
Si cred ca va dati seama ca trebuie sa repetam experienta si cu fetele!

Munca finita


Spor la joaca!Noi singur vom avea spor cu asa mingi minunate!

 
 

Etichete: , , , , , ,

10 responses to “Surprize surprize

  1. melly

    26 Noiembrie 2012 at 9:25 AM

    Asa de frig e la voi? Superba ideea, dabea astept sa vad cum au iesit!

     
    • Adela

      26 Noiembrie 2012 at 9:33 AM

      Da, e foarte frig!Si eu abia astept sa vad cum arata dupa ce indepartam baloanele!

       
  2. pitici, dar voinici

    26 Noiembrie 2012 at 9:51 AM

    am vazut cum au iesit la „sursa” dimineata pe fb, abia astept sa vad cum ies la voi🙂

     
    • Adela

      26 Noiembrie 2012 at 10:54 AM

      De-acolo le-am „cules”!

       
  3. sakura

    27 Noiembrie 2012 at 3:47 PM

    Oh, deci la voi a venit iarnaaa!!! Supeeer!!
    Deci asta e reteta de baloane inghetate🙂
    bine de tinut minte

    vrem poze si cu joaca

     
    • Adela

      27 Noiembrie 2012 at 9:58 PM

      Maine e ora de joaca!Au avut dansul azi si au ajuns tarziu acasa!

       
  4. Roxana

    4 Decembrie 2012 at 10:56 AM

    Noi inca ne bucuram de vreme calduta, insa imi notez ideea, sigur vor veni si la noi zilele geroase🙂

     
    • Adela

      4 Decembrie 2012 at 1:36 PM

      Roxana, daca ai loc la congelator….ingheata mai repede!

       
      • Roxana

        10 Decembrie 2012 at 2:39 AM

        Adela, acum si in balcon daca le pun ingheata! Dimineata erau -10 grade C. Ieri a nins ca in povesti, avem zapada din belsug🙂

         
      • Adela

        10 Decembrie 2012 at 7:54 AM

        Si noi avem destula zapada!Si frig!Sa ne arati cum iasa!

         

Lasă un răspuns

 
