RSS

Vine, vine Craciunul

01 Dec

Si daca vine Craciunul,azi, de Ziua Romaniei ne apucam de numarat zilele care au mai ramas pana la Craciun.Pentru anii trecuti am folosit un calendar cumparat care este multifuctional si il vom folosi si anul acesta in paralel cu cel pe care l-am confectionat azi.Acest calendar contine 24 de cuburi si pe 5 din cele 6 fete ale  cubului avem puzzel-uri de sezon.Una dintre fete contine si cifrele calendarului.Fiecare cub se desface ca si o cutiuta si in el se pot pune surprize.Al nostru contine 24 de „globuri”cu cateva informatii despre simbolurile sarbatorilor de iarna.DSC05464

Si ca sa faceti unul acasa aveti nevoie de 12 suluri de hartie igienica pe care le taiati in jumatati;tempera verde, o bucata mare de carton si cerculete decupate din carton de sezon.Lipici si sclipici la discretie!!

Pictati sulurile pe dinafara cu verde si le lasati la uscat!Le aranjati sub forma de brad si le lipiti pe carton verde.

DSC05466

Treceti la operatiunea :globuri.Decupati dupa masura sulurilor, globuri de diferite culori.Numerotati-Ie!nmuiati marginile in lipici iar apoi introduceti marginea in sclipici.

DSC05467

Lipiti „globurile” peste gura fiecare sul, folosind „urechiusa” globului.

DSC05468

Si ce va ramane de facut?Surprize, surprize, surprize!Numarati zilele pana la Craciun, familiarizati-l pe cel mic cu calendarul etc!

Revenim si cu o poza dupa ce il asezam la loc de cinste(inca nu e uscat foarte bine).

Spor in toate!

 

Etichete: , , , , ,

8 responses to “Vine, vine Craciunul

  1. pitici, dar voinici

    2 Decembrie 2012 at 1:09 AM

    foarte interesante amandoua! multumim pentru idee!

     
    • Adela

      2 Decembrie 2012 at 8:42 AM

      Cu multa placere si oricand!

       
  2. Gradinita Fluturasilor Talentati

    2 Decembrie 2012 at 2:17 AM

    Foarte frumos!Anul viitor voi face si eu, cu siguranta!

     
    • Adela

      2 Decembrie 2012 at 8:43 AM

      Multumim!E un pic de munca la el dar si cel cu cuburile se poate face !

       
  3. douafetecucuiete

    2 Decembrie 2012 at 5:57 AM

    Foarte frumos calendarul vostru. Si cel cumparat imi place , interesanta idee.

     
    • Adela

      2 Decembrie 2012 at 8:44 AM

      Multumim,Valentina!Tia l-a studiat mai bine anul asta si vroia sa stie mai multe despre el plus a citit aproape toate simbolurile!

       
  4. melly

    2 Decembrie 2012 at 9:34 AM

    Foarte frumos calendarul! …este uimitor cate de multe se pot face din niste banale suluri de hartie igienica!

     
    • Adela

      2 Decembrie 2012 at 10:23 AM

      Multumim,Melly!Foarte adevarat!Multe lucruri au in ele ascunse multe comori!

       

Lasă un răspuns

 
