RSS

Fulgi de nea

02 Dec

Va aduceti aminte de experimentul nostru cu cristale ? De data asta ne-am gandit sa facem fulgi de nea.Si e foarte usor.Am aplicat aceeasi metoda insa de data asta am folosit niste fulgi de nea facut din pipe cleaners.Am taiat unul in 3 bucati egale si am format fulgului.Le-am legat cu ata si le-am suspendat pe un creion.DSC05472

Am pregatit amestecul de cristale si am introdus fulgii in amestec si ne-am asigurat ca nu se ating.Se poate folosi cate un borcan pentru fiecare fulg insa noi nu am avut atat de mult borax si ne-am limitat la un borcan mai mare.DSC05473

Cred ca acest experiment a fost o noua reusita.Care vi se pare cel mai reusit fulg?Eu cred ca raman la clasicul argintiu!!!

DSC05481
Si mi-a venit o idee:cred ca daca inmuiati pipe cleaner-ul in lipici si il puneti in zahar ar arata ca si cum ar fi cristale pe el.La fel si cu sare!
Spor in toate!

 

Etichete: , , , , , , , , ,

8 responses to “Fulgi de nea

  1. melly

    2 Decembrie 2012 at 2:05 PM

    Toate superbe! Poate am putea incerca cu aracet… multumim pentru idei!!!

     
    • Adela

      2 Decembrie 2012 at 2:06 PM

      Merge si aracet si mult sclipici!Am uitat sa adaug si sclipiciul in postare!

       
  2. Laura Frunza

    2 Decembrie 2012 at 2:51 PM

    Sunt absolut minunati, ce idee deosebita!

     
    • Adela

      2 Decembrie 2012 at 3:39 PM

      Multumim,Laura! Cred ca o sa facem si cu sclipici!

       
  3. pitici, dar voinici

    3 Decembrie 2012 at 5:42 AM

    superbi!!!!!!!

     
  4. violeta argatu

    4 Decembrie 2012 at 2:42 PM

    In sfarsit am reusit si eu sa descopar misterul😀.abia acum am prins un pic de timp sa intru pe blog sa vad ce si cum :D-vazusem fulgii pe AC. Sunteti tari!un superbravo de la noi🙂

     
    • Adela

      4 Decembrie 2012 at 7:12 PM

      Multumim,Violeta!Data viitoare punem sclipiciul in functiune!

       

Lasă un răspuns

 
