RSS

Cantece care inspira(si lista ramane deschisa)

20 Dec

Incerc sa le inspir  pe fete sa asculte soaptele vantului,picaturile ploii sau daca aud un sfat bun sa il aduca acasa si sa povestim despre el.Incerc sa le ajut ca in momentul in care  au nelamuriri, bucurii, intrebari sau necazuri sa le impartaseasca cu noi,sa stie ca suntem aici pentru ele oricand si la orice ora, sa ascultam orice cuvant au ele de spus.Acum cat sunt mici e usor si vad ca treaba merge destul de bine;traim fiecare moment din plin si interpretam multe lucruri care ne apar in cale:cartile, muzica,faptele altor persoane, desene sau diferite jocuri.Si pentru ca ne place muzica de multe ori facem concert in masina cantand si noi impreuna cu artistii.De multe ori pun accent pe melodiile care au ceva de spus si se pare ca si ele indragesc melodiile pe care le aleg eu.Mai sunt si altele care prind datorita muzicalitatii dar incerc sa nu fac mare tam-tam daca nu transmit mare lucru.Si acum sa va enumarem cateva cantece pe care fetele mele trebuie neaparat sa  le auda si sa le fredoneze si sa depisteze invatamintele.

Inca nu am facut karaoke, dar urmeaza si s-ar putea ca de Anul Nou, pe langa traditia noastra cu „dress up” in hainele mele sa adaugam si karaoke!

1.O melodie care pur si simplu  nu-mi da pace e melodia lui Phillip Phillips- Home
Si da,  as vrea ca ele sa stie acest lucru:
„Just know you’re not alone
Cause I’m going to make this place your home”
2.Mihai Constantinescu-O lume minunata
Nici nu are rost sa scriu prea multe;vreau sa isi aduca aminte de copilarie ca de o lume minunata.
3.Louis ArmstrongWhat a wonderful world
Titlul spune tot!Sa ne bucuram de aceasta lume minunata!
4.Michael Jackson – We are the World
Intr-adevar, noi suntem viitorul, sa nu stam si sa cascam ochii!Sa punem mana de la mana si sa pastram aceasta lume la fel de frumoasa!
5.Celtic thunder Amazing Grace
No comment!
6.Imagine – John Lennon
Pace
7.Bon Jovi – It’s My Life
Da, suntem raspunzatori pentru viata pe care o traim, sa fim noi insine si sa ne bucuram de clipele frumoase!
 8. You are my sunshine
 Asta vreau sa creada ele:ele sunt „my sunshine”!
9.Diana Ross –  Ain’t No Mountain High Enough
Sa nu ne lasam infrante de nimic!Sa luptam pentru visele noastre!
10.Sava Negrean Brudascu  – Doamne, ocroteste-i pe romani
Si te rugam ,Doamne,ocroteste-i pe toti oamenii pamantului ,nu doar pe romani si ai grija de tarile lor.Sa aiba parte de pace, liniste si prosperitate!
11.Kelly Clarkson-Breakaway
Sa avem curajul sa facem schimbari, sa lasam in urma noastra lucrurile care nu ne aduc multumire dar sa nu ii uitam pe cei dragi si nici locurile de unde am venit!
12.Pink -Try
-no comment
 
 Si pentru voi, cititorii nostri avem doar ganduri bune si fie ca aceste sarbatori care se apropie sa va inspire, sa va faca mai buni, mai darnici, mai intelegatori!
 
 
 

14 responses to “Cantece care inspira(si lista ramane deschisa)

  1. Simona

    20 Decembrie 2012 at 8:50 AM

    Foarte frumos!

     
  2. pitici, dar voinici

    20 Decembrie 2012 at 10:45 AM

    pe lista ta se regasesc multe dintre melodiile mele preferate🙂
    excelenta lista!

     
    • Adela

      20 Decembrie 2012 at 12:39 PM

      Ma bucur !Mai am cateva liste…cred ca acum cu sarbatorile m-a apucat si pe mine mania listelor!

       
      • pitici, dar voinici

        20 Decembrie 2012 at 2:16 PM

        🙂 sa le vedem! sa le vedem!

         
      • Adela

        20 Decembrie 2012 at 2:39 PM

        Timp, timp,timp!

         
  3. melly

    20 Decembrie 2012 at 1:01 PM

    Super! Pe majoritatea le îndrăgesc şi eu, prima şi penultimele doua nu cred ca le ştiu.. am sa le caut pentru că m-ai facut curioasă. Sărbători fericite şi vouă!

     
    • Adela

      23 Decembrie 2012 at 10:43 AM

      Melly,cred ca ai auzit toate cantecele,depinde daca au ramas cu tine!

       
    • Adela

      23 Decembrie 2012 at 10:05 AM

      Multumim,Antoaneta!O sa revin si eu cu blogurile noastre preferate!

       
  4. sakura

    24 Decembrie 2012 at 6:22 PM

    Oh, si eu am o lista lunga. Adica mai multe liste lungi. sti tu. de-alea de ras, de-alea de plans, …🙂

    Adela, eu am venit cu colinda. stiu ca e tarziu, dar, ma primesti?
    http://dpnori.blogspot.ro/2012/12/primiti-colinda.html

     
    • Adela

      25 Decembrie 2012 at 8:13 AM

      Multumim!Sigur primim cu colinda.Inca vreo 2 zile nu le pot asculta ca ma apuca un bocit teribil dar imi sunt dragi si le voi asculta cu siguranta!

       
  5. anca

    26 Decembrie 2012 at 5:59 AM

    Sarbatori fericite,si un an nou plin de bucurii si impliniri!!!

     
    • Adela

      26 Decembrie 2012 at 8:02 AM

      Multumim, Anca!La fel va dorim si noi!

       

Lasă un răspuns

 
