RSS

Candela pentru lumanare

29 Dec

DSC05766

Am planuit ceva primavaratec ca pe cand adun briz-briz-urile de Craciun sa nu arate casa prea pustie.Vroiam un model cu floricele. Si pentru ca vorba de-acasa nu se potriveste cu cea din targ ne-am ales cu modele foarte frumoase dar nicidecum cu flori.
Asadar,sa va spunem ce si cum.Nu e mare lucru.Am folosit doar niste borcane in care candva avusesem lumanari.Le-am spalat si am zis sa le infrumsetam si fetele le pot folosi in camerele lor,cu „lumanari electrice”.Pentru vopsit am folosit vopsea pentru sticla.Am cumparat , la reducere, 3 bidoane de diferite culori.Mai tarziu mi-a parut rau ca nu am cumparat si rosu.
Si ca mod de lucru trebuia sa folosim un creion cu radiera la capat si sa stampilam floricele pe toata suprafata borcanulu!Insa cum eu sunt fan process art le-am dat voie sa decoreze borcanul dupa pofta inimii.Ele au indragit mai mult sa picteze direct cu bidonul;bidonul are un capacel mic ca si lipiciul Si nu au iesit prea urate!Voi ce ziceti?
Si fetele deja au si planuit cui le vor oferi;le-am zis ca le pot pastra pentru ele dar daca vor sa le daruiasca le vom impacheta frumos si le ducem destinatarelor(mai trebuie sa facem unul daca vor fi daruite).
Spor in tot ceea ce faceti!
 

Etichete: , , , , , , ,

5 responses to “Candela pentru lumanare

  1. Grădinița Fluturașilor Talentați

    30 Decembrie 2012 at 4:11 AM

    Foarte frumoase!!Dar mie mi-a rămas gândul tot la pietrele cerate….( nepărat o să colorez și eu căteva)

     
    • Adela

      30 Decembrie 2012 at 8:26 AM

      Multumim,Simona!Cu siguranta vom mai colora si noi insa cred ca vom alege pietre mai mari….

       
  2. Carmen

    30 Decembrie 2012 at 1:18 PM

    Arata foarte frumos. Felicitari! Trebuie sa incercam si noi.

     
    • Adela

      30 Decembrie 2012 at 1:28 PM

      Multumim!Merita incercat!

       

Lasă un răspuns

 
