RSS

Pietre cerate

29 Dec

DSC05739

Cand am vazut aceasta postare mi-a placut instantaneu.Pietre avem destule, fie vara fie iarna.Creioane cerate…intotdeauna avem bucati rupte printre creioane. Si bineinteles un cuptor fierbinte.Aici m-am cam  indoit un pic de reusita activitatii dar m-am gandit ca vom invata sa fim atente.

Asa ca am pus folie de aluminiu intr-o tava,pietrele le-au cules fetele de sub terasa,le-au asezat frumos in tava si le-am dat la cuptor. Da, da,la cuptor si le-am lasat pana ce au fost fierbinti.

Intre timp le-am explicat regulile:

1.Cea mai importanta regula :”Pietrele sunt firerbinti si nu le atingem cu mana.

2.Daca au nevoie de o noua piatra trebuie sa ceara de la mine sau sa foloseasca manusa.Daca aleg sa foloseasca manusa trebuie sa ma intrebe, ca sa pot fi langa ele in caz ca au nevoie de ajutor.

3.Pietrele raman pe suprafata de lucru , nu se muta!!

Si am purces la lucru. Am folosit creioane curatate de hartie.Le apasam putin pe pietrele fierbinti si le coloram dupa bunul nostru plac.

DSC05740

Si iata finalul!!DSC05747

Atentie!! Aceasta activitate se face sub supravegherea atenta a unui adult.

Adultul in cauza sa se aprovizioneze cu pietre pentru el insusi,deoarece in momentul in care a pus mana pe un creion sa il ajute pe cel mic celelalte creioane se lipesc automat de mana adultului!!

Spor la lucru!Distractia vine muncind!

 
 

Etichete: , , , ,

20 responses to “Pietre cerate

  1. rmnpirvu

    29 Decembrie 2012 at 2:06 PM

    Minunate….ador pietrele….voi le-ati dat culoaree!!!

     
    • Adela

      29 Decembrie 2012 at 2:08 PM

      Si ale mele fete adora pietrele!Acum se pot juca cu ele sau le folosim pt. decor!

       
  2. Grădinița Fluturașilor Talentați

    29 Decembrie 2012 at 2:08 PM

    Foarte frumoasă activitatea voastră!!Îmi place foarte mult rezultatul final!

     
    • Adela

      29 Decembrie 2012 at 2:10 PM

      Multumim,Simona!A meritat tot efortul.Reactia lor a fost: „seamna cu vulcanul”.

       
  3. pitici, dar voinici

    30 Decembrie 2012 at 11:15 AM

    o idee interesanta🙂
    imi place cum le-ati colorat!

     
    • Adela

      30 Decembrie 2012 at 11:16 AM

      Chia e interesanta ideea!Coloratul vine de la sine!

       
      • pitici, dar voinici

        30 Decembrie 2012 at 11:19 AM

        vom incerca si noi curand🙂
        multumim pentru detalii!

         
      • Adela

        30 Decembrie 2012 at 11:20 AM

        Cu multa placere!

         
  4. Sara Ioana

    30 Decembrie 2012 at 2:12 PM

    Foarte frumoasa activitate si rezultatul e pe masura!

     
    • Adela

      30 Decembrie 2012 at 2:15 PM

      Multumim,Ioana!Intr-adevar rezultatul e pe masura!

       
  5. melly

    31 Decembrie 2012 at 2:30 AM

    Ce idee minunata! si cat de frumos au iesit!

    LA MULTI AN!

     
    • Adela

      31 Decembrie 2012 at 8:09 AM

      Multumim,Melly!La multi ani si sa ne regasim cu bine in 2013!!!

       
  6. Machete didactice

    12 Iulie 2014 at 2:50 PM

    Ce frumos! La momentul oportun vom încerca şi noi această activitate. Pietrele voastre sunt minunate! Calde şi colorate!

     
    • Adela

      12 Iulie 2014 at 5:23 PM

      Merita sa incercati. Pietrele pot fi si fierte, depinde cum va organizati!

       
      • Machete didactice

        14 Iulie 2014 at 1:27 AM

        Multumesc de pont!

         
      • Adela

        14 Iulie 2014 at 7:26 AM

        Cu multa placere si mult spor va dorim, in tot ceea ce faceti!

         

Lasă un răspuns

 
