RSS

Poze la minut

13 Ian

Va spuneam in postarea precedenta despre noua noastra traditie de familie de An Nou.Din pacate au intervenit atatea lucruri incat nu am avut timp sa postez nimic,plus am trecut si printr-o raceala urata(nu gripa).

Asadar sa va spunem despre ce e vorba.Initial am vrut niste masti de carnaval cu care sa ne pozam in seara de Revelion dar din pacate am avut foarte putin timp la dispozitie pentru a pregati mai multe masti,asa ca m-am gandit la niste accesorii mult mai simple dar care sa fie si dragute. Si iata ce am pregatit(fara fete ca sa fie un fel de surpriza).

DSC05990

Pentru „maner” am folosit bete de frigarui(le-am taiat varful ascutit )si le-am atasat de accesorii cu banda scotch.

Avand hartie de impachetat ramasa de la cadourile de la Craciun am folosit-o ca decor pentru „background” si am prins-o pe perete tot cu banda scotch.Initial mi-ar fi placut sa fac o cabina foto cu perdeluta insa dusmanul meu cel mai mare,timpul, nu m-a lasat.La anul ma pregatesc mai bine!

DSC05896

DSC05907

 

Am insirat accesoriile pe masa, am folosit o masuta pe care fetele puteau sa se aseze sa fie fotografiate(aparatul l-am pus pe „tripod”) si totul a fost o mare distractie care s-a incheiat cu o ploaie de confetti.Nu pot sa va explic cat de mult succes a avut aceasta mica si noua traditie. Sunt sigura ca de Valentine vom repeta cu un plus de accesorii.

DSC05922

DSC05910

 

 

 

 

 

 

Daca aveti nevoie de „templets” sa ma anuntati si incerc sa le conturez pe foi printabile si le pot trimite prin e-mail.O sa incerc sa le pun la Posta Materialelor dar nu stiu cand voi avea timp.

 

Etichete: , , , , , , , ,

19 responses to “Poze la minut

  1. ursuletinazdravani

    13 Ianuarie 2013 at 10:29 PM

    super!!! ce haioase sunt!! fff faina ideea! v-ati amuzat pe cinste…vom incerca si noi!

     
    • Adela

      14 Ianuarie 2013 at 8:11 AM

      Multumim,Coca!Amuzamantul a fost la maxim si avem solicitare si la scoala pentru copiii din clasa Tiei!

       
  2. violeta argatu

    14 Ianuarie 2013 at 3:14 AM

    extraordinare!felicitari!nevoie de templates,n-am avea neaparat😛;dar nea-r face maaaaaaaaaaaaaare,mare placere daca am putea deveni mandri posesori a catorva modele😛.deci..a.steptam momentul in care vei avea timp😉.multumim!

     
    • Adela

      14 Ianuarie 2013 at 8:13 AM

      Multumim,Violeta!Incerc sa imi fac timp dar vad ca fiecare saptamana are planuri mari pt. mine si imi fura timpul …

       
  3. violeta argatu

    14 Ianuarie 2013 at 9:26 AM

    nu-i prb..exersam la capitolul rabdare🙂.asa ca,fa-ti treburile!daca iti vei aminti candva,bucurosi vom descarca :))

     
    • Adela

      17 Ianuarie 2013 at 5:08 PM

      Violeta, asa multe am avut pe cap saptamana asta ca mi se invarte capul…nu ai stiu pe ce lume is!

       
  4. pitici, dar voinici

    16 Ianuarie 2013 at 4:32 AM

    ce idee minunata!!!
    pupici fetelor!

     
    • Adela

      17 Ianuarie 2013 at 5:07 PM

      Multumim pt. pupici!Intr-adevar a meritat efortul!

       
  5. Mari

    18 Aprilie 2013 at 2:07 AM

    Buna!

    Sunt interesata de modelele pentru fotografii pentru a le printa si a le pregati pentru nunta:)

    Imi poti trimite pe mail, te rog frumos?

    Merci,
    Mari

     
    • Adela

      18 Aprilie 2013 at 6:39 AM

      Am trimis!Numai bine si spor la pregatiri!

       
  6. cristina

    11 August 2013 at 2:14 PM

    as fi si eu interesata de modele. le mai aveti?

     
    • Adela

      11 August 2013 at 11:48 PM

      Cristina, le mai am dar nu sunt acasa in momentul de fata. In aproximativ 2 saptamani le pot trimite. O parte din ele cred ca le gasesti pe pagina Posta Materialelor.

       
      • cristina

        12 August 2013 at 12:02 AM

        multumesc… pe cele din posta materialelor le-am descarcat. astept sa reveniti acasa ..

         
  7. Adela

    12 August 2013 at 7:59 AM

    Multumesc pentru intelegere!Numai bine!

     
  8. Ciupitu Georgiana

    14 Februarie 2014 at 6:57 AM

    Buna ziua, As dori si eu modelele care nu sunt disponibile in posta materialelor. Va multumesc!

     
  9. Evelyn

    21 Decembrie 2014 at 2:45 PM

    Bună!
    Îmi plac mult modelele pregătite de tine și aș vrea și eu să le folosesc. Ai putea să mi le trimiți, te rog, pe mail? Mulțumesc!

     

Lasă un răspuns

 
