RSS

Mancare pentru pasarele

27 Ian

V-am mai delectat noi cu una, alta despre pasarele.De data asta avem o reteta.Folosim anumite seminte si le punem in „hranitoarele „speciale dar de data asta ne-am gandit sa facem noi mancare pentru una dintre ele.

DSC06086

Si nu am avut nevoie decat de seminte pentru pasarele si niste untura.Am topit untura,si am turnat-o peste semintele puse deja intr-o anumita cutie de plastic.Am amestecat,ne-am asigurat ca este destula untura in cutie si am dat la rece.

Am scos mancarea din cutie si am pus-o in suport.Daca nu aveti acest suport puteti introduce in mancare un bat de la inghetata legat la un capat cu sfoara.Asigurati-va ca batul e bine acoperit de continutul din vas.De asemenea puteti folosi o bucata de plasa rara in care infasurati aceasta mancare(sau o puteti modela sub forma de buzunar si o legati cu o sfoara si totul e rezolvat!

DSC06099

S-a crapat dar pasarelelor nu le pasa si pentru o prima incercare a iesit destul de bine.Poza e facuta in casa;afara e frig si noapte si ninge!

Pofta buna ,pasarelelor!

Spor in toate!

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
