RSS

Spatiul meu

27 Ian

Nu e orice fel de spatiu.Este un mic colt, aproape de carti unde, fie ca esti mic sau mare,iti iei cartea preferata si daca te simti confortabil, citesti.Inca nu e pe deplin terminat acest mic coltisor.Mai trebuie sa pun un afis dar din pacate printerul nu are tus, asa ca amanam un pic.Locul l-am numit :„Read to self” si functioneaza.De obicei seara citim impreuna, dar avem atat de multe carti frumoase si m-am gandit ca acest mic colt, aproape de carti, nu doar ca ma ajuta sa tin ordine la carti(de obicei sunt scoase de pe raft, sunt purtate prin casa,citite pe canapea si uitate pe canapea) dar acum au locul lor special si se pare ca il aprecieaza.DSC06075
Avem acest „bean bag” inainte de a le avea pe fete si e inca in stare foarte buna.Avantajul fata de perina(m-am gandit prima data la o perina mare) e ca nu aluneca si se muleaza astfel incat sa ia forma corpului si e mult mai confortabil.Pe langa raftul cu cartile personale, intotdeauna avem acasa cel putin 5 carti de la biblioteca si acestea nu le amestecam cu ale noastre.Avem pentru ele un loc special, o cutie,in care le pastram pana ce trebuie returnate.Uneori pastram in aceasta cutie si cartile incepute si neterminate inca.

 
2 comentarii

Scris de pe 27 Ianuarie 2013 în Biblioteca, Carti, Sfaturi Utile

 

Etichete: , , ,

2 responses to “Spatiul meu

  1. floridemandarin

    27 Ianuarie 2013 at 9:04 AM

    Vreau și eu!🙂 Foarte inspirativ!

     
    • Adela

      27 Ianuarie 2013 at 9:10 AM

      „Ingredientul „nr. 1-o perina.Chiar daca nu citesc, se pot uita la carti acolo…..

       

Lasă un răspuns

 
