RSS

Be mine

04 Feb

Am vazut pe undeva un astfel de fluturas insa era facut din hartie.Eu l-am adaptat pentru Valentine(nu e neaparat sa folositi fluturasul pentru Valentine, merge si la impodobit cadouri, pe langa fundita).

Asadar sa va spunem ce am folosit.Stickere din foi gumate (foam)-8 si o acadea.Le-am suprapus un pic si ne-am asigurat ca s-au lipit intre ele.Se face acelasi lucru pentru inca o pereche.
DSC06143

Am lipit aripioarele de spatele acadelei si apoi am mai lipit inca o pereche pentru celelalte aripioare.

DSC06144

Dupa ce am terminat  cu primele doua perehi am mai adaugat si de-asupra niste stickere(deoarece altfel ar fi fost lipicioase aripioarele).

DSC06145

Puteti scrie mesaje pe aripioare, pentru cei dragi sau le puteti lasa nescrise.

Noi am facut si unul mic, dar nu am indeparat folia de hartie.

DSC06149

Puteti folosi cu mult succes si hartie si banda adeziva pentru a lipi aripioarele de acadea.De asemenea se pot folosi cu succes si alte forme geometrice!

Cu multa dragoste din casa noastra catre casa voastra!

 

Etichete: , , , , , ,

4 responses to “Be mine

  1. Mihaela

    4 Februarie 2013 at 1:40 PM

    Ce draguti sunt! Sigur o sa facem si noi!

     
    • Adela

      4 Februarie 2013 at 1:42 PM

      Merita incercat!Multumim!Fluturasul nu va avea viata lunga…..

       
  2. pitici, dar voinici

    5 Februarie 2013 at 5:33 AM

    imi place mult cum au iesit🙂

     

Lasă un răspuns

 
