RSS

Din tainele lucrului de mana

04 Feb

V-am mai povestit eu despre cealalta pasiune a mea:tricotatul.Pe langa copii mai si citesc cate o carte,mai tricotez una-alta si am infiintat si un Club de Tricotat la scoala.Am incercat si goblen dar am ramas la tricotat si cate un pic de crosetat.Mai cos si la masina, dar daca nu-i musai nu ii duc lipsa!

Si cand copilul te vede citind,ia si el exemplul si citeste.Cand te vede tricotand se furiseaza la lada cu ate si isi face una-alta (intr-o vreme se ascundeau in camera de oaspeti-care seamana mai mult cu un depozit si acolo mestereau,zic ele papusi Lalaloopsy,insa au invatat singure sa infasoare ata pe un creion).Prima data si-au facut „lab”.Da,laborator de facut diverse.Le-am zis ca „lab-ul”nu e aprobat pentru ca trebuie sa il roage pe tati sa le faca unul insa trebuie sa stea la coada, deoarece eu am prioritate de data asta,ele au „lab” mare si frumos in curte.

Asadar sa ajung si la partea cu lucrul de mana propriu-zis.Tia,de cand i-a adus mosul papusa preferata(despre care va vom povesti cu alta ocazie) ma tot roaga sa o invat sa tricoteze,dar mi se pare ca e destul de complicat pentru o fetita care nu  prea prinde radacini intr-un loc.Si mai sunt si ochiurile de care trebuie sa aiba grija cand pune lucrul de-o parte.M-am gandit la un gherghef dar cand i l-am aratat a zis ca ea tricotat vrea,nu i-a placut ghergheful.Si tot la magazinul unde am vazut ghergheful am vazut si seturi de cusut.Unul foarte frumos cu o bufnita,dar pentru o incepatoare e destul de complicat.L-am cumparat si l-am pus bine.

DSC06159

Azi am intrebat-o daca e pregatita sa invete sa coasa.Era pregatita!I-am zis ca prima data vom invata sa coasem anumite modele si dupa ce invata aceste modele se poate apuca de bufnita.Pentru inceput, in loc de etamina i-am cumparat un fel de plasa din plastic,speciala pentru cusut si i-am aratat cum sa coasa, ca sa obtina liniute.I-am explicat cum sa introduca acul in gaurile de pe fata si apoi in cele de pe dos, pana cand termina un rand si apoi, cum sa se intoarca.DSC06154

I-am spus ca poate folosi „piesa” respectiva ca si pres pentru papusa.Copilul meu care nu prinde radacini nicaieri, are nevoie sa isi tina mainile ocupate ca sa isi formeze aceste radacini.Nu cred ca suntem prea departe de tricotat.Dupa patru randuri mai vroia sa coasa.Din pacate se facuse ora pentru somn.

DSC06158

Se pare ca manutele alea micute erau pregatite pentru aceasta munca.Maine urmeaza manutele si mai mici!

Urmatorul proiect il vom „fura” de pe site-ul Talente de Nazdravani de unde vom printa sabloanele oferite de ei!Multumim!

Spor in tot ceea ce faceti!

 
13 comentarii

Scris de pe 4 Februarie 2013 în Arts&crafts, Lucru manual

 

Etichete: ,

13 responses to “Din tainele lucrului de mana

  1. pitici, dar voinici

    5 Februarie 2013 at 5:34 AM

    tocmai asta vroiam sa-ti spun ca gasesti multe fise pe portalul Cristinei (Talente de nazdravani); asa a inceput si Daria sa coasa😉

     
    • Adela

      5 Februarie 2013 at 8:14 AM

      Am cautat foarte mult setul acela de cusut si nu am dat de el pe nicaieri!Tare as fi vrut sa fi pastrat setul meu!

       
      • pitici, dar voinici

        5 Februarie 2013 at 8:57 AM

        tot zic de cateva zile sa caut in garaj la parintii mei vechiul meu razboi de tesut sa i-l dau Dariei
        sper sa reusesc sa nu mai uit zilele urmatoare

         
      • Adela

        5 Februarie 2013 at 9:05 AM

        Si eu vreau razboi pentru ea.Sunt sigura ca daca lucreaza la el o sa ii placa!

         
      • pitici, dar voinici

        5 Februarie 2013 at 9:52 AM

        da,sigur ii va place😉

         
      • Adela

        5 Februarie 2013 at 9:55 AM

        Acum o las sa exerseze la cusut!

         
  2. floridemandarin

    5 Februarie 2013 at 1:15 PM

    Bravo și mult spor! Eu cos goblen. După citit, goblenul este hobby-ul meu „preferat”! Dar mai întâi cititul😉

     
    • Adela

      5 Februarie 2013 at 1:39 PM

      La mine sunt cam pe acelasi loc…impart timpul!!!!

       
  3. Csilla Samtorto Graves

    5 Februarie 2013 at 1:32 PM

    Spor la lucru!

     
  4. freshdeco

    12 Februarie 2013 at 1:21 PM

    Buna, Adela. Ai primit un Liebster Award la mine pe blog http://freshdeco.wordpress.com/2013/02/12/am-primit-un-liebster-award-now-what/. Vrand-nevrand, asa-s regulile, ca atare am ales sa-l dau si eu mai departe unor bloguri pe care le citesc cu mare placere.
    Hana

     
  5. Laura Frunza

    13 Februarie 2013 at 2:49 AM

    Ce faina e plasa asta de plastic pentru exersat cusutul. Mi-as dori sa se gaseasca si la noi!

     
    • Adela

      13 Februarie 2013 at 8:02 AM

      Laura,intr-adevar plasa e foarte faina!Si utila si usor de manuit de copii.A fost si foarte ieftina.Plasa din imagine e doar jumatate de „coala”.Si in pachet erau 3 bucati si cred ca au fost mai putin de 3 $.Tre sa duc si in Ro cand merg acasa!🙂

       

Lasă un răspuns

 
