RSS

Provocare de primavara

21 Feb

Cu siguranta asteptati primavara dar nu cred ca o asteptati mai mult decat noi.La noi primavara chiar vine la primavara sau ceva mai tarziu.Insa in fiecare an ne pregatim si nu pierdem prilejul de a o astepta asa cum se cuvine.Va provocam si pe voi sa o asteptati,la fel ca si noi, plantand impreuna cu cei mici, cateva seminte.

Noi am plantat in fiecare an cate ceva:lalele, iarba, zambile sau alte flori si mai tarziu verdeturi.Anul acesta am schimbat un pic activitatea.Cat fetele faceau baie,am pregatit un  ghiveci.Cum?Simplu.Am plantat ceva in el dar nu le-am zis ce.Am pus ghiveciul langa usa de la terasa si cand au terminat cu baia, le-am spus ca am o surpriza.DSC06233Le-am trimis sa observe ghiveciul si sa dea cu presupusul, ce ar putea fi plantat in ghiveci.Si am facut o diagrama cu numele lor si cu fiecare presupunere facuta.

                                    Tia                   Khloe

Presupunem ca:

  1. In ghiveci am plantat:                 bulbi                                 seminte
  2. Vor creste:                               lalele                                maci
  3. Plantele vor fi de culoare:           rosie si galbena                roz
  4. Plantele vor iesi din pamant:       intr-o saptamana              in 17 zile
  5. Plantele vor inflori:                     in 3 saptamani                  5 saptamani
  6. Vom avea:                                2 lalele                             un mac
  7. Vor creste:                               14 inci                              12 inci

Daca doriti sa preluati provocarea noastra dati-ne de stire sa va urmarim.Puteti sa preluati si diagrama daca doriti si  aveti copii mai mari si le place sa ghiceasca.Daca doriti sa dati cu presupusul pentru ghiveciul nostru va stam la dispozitie si va primim cu bratele deschise.

Sa vina primavara!!!

Spor in ale casei!

 

Etichete: , , , , , , , ,

18 responses to “Provocare de primavara

  1. Laura Frunza

    21 Februarie 2013 at 7:57 AM

    Cat de dragut! Eu i-am adus fetitei mele un ghiveci cu lalele (erau bulbii cu cateva frunze) si i-am spus ca vor iesi flori din ei si a tot asteptat si ma batea la cap si i-am explicat ca e nevoie de rabdare sa crească, nu ies chiar asa de repede. Cand va creste mai mare, ii voi face si eu surprize similare. Noua nu ne spui ce-ai plantat sau trebuie sa ghicim si noi?🙂

     
    • Adela

      21 Februarie 2013 at 4:28 PM

      Toata lumea trebuie sa ghiceasca!🙂 Poate o pui pe cea mica sa ghiceasca si ne spui ce crede si ea!

       
  2. floridemandarin

    21 Februarie 2013 at 11:29 AM

    Ce frumos! Noi încă nu ne apropiem de flori! Nu pot înțelege de ce, dar nu atinge florile😀 http://floridemandarin.wordpress.com/2013/02/21/liebster-award/ Uite un link cu o provocare de la mine pentru tine!

     
  3. melly

    21 Februarie 2013 at 12:25 PM

    O provocare foarte frumoasa. Multumim. Si eu am obiceiul ca primvara sa plantez flori, sau sa le cumpar cand sunt f micute si sa le plantez în ghivece mai mari🙂 Mereu am plantat zambile, iar anul care a urmat nu au mai iesit😦 si imi plac atat de mult zambilele, mai ales pentru mirosul parfumat.

     
    • Adela

      21 Februarie 2013 at 4:31 PM

      Anul trecut am „plantat” zambile insa le-am pus in vaze transparente ca sa putem observa radacinile.Zambilele nu au fost cele mai reusite dar radacinile au fost de mare efect si foarte studiate!

       
      • melly

        25 Februarie 2013 at 1:30 AM

        Ce idee buna cu vasul transparent… alaltaieri am plantat 3 zambile galbene, cred ca am sa scot una si am sa o un intr-o galetusa transparenta pentru studiu, chir daca Bea e mica, ceva tot va intelege. Iti multumesc frumos pentru idee!

         
      • Adela

        25 Februarie 2013 at 7:39 AM

        Melly cu siguranta is va face o idee despre cum arata radacinile.E un fel de curiozitate, celor mici le place foarte mult sa studieze .

         
  4. violeta argatu

    22 Februarie 2013 at 4:52 AM

    super! eu cred ca anul acesta ati pus legume😀 (rosii ). sunt p-aproape?🙂

     
    • Adela

      22 Februarie 2013 at 7:29 AM

      Violeta, cand cresc, punem poze cu evolutia si o sa vedem ce sunt!

       
  5. violeta argatu

    22 Februarie 2013 at 11:17 AM

    😛. alta ghicitoare, deci😛. ok, asteptam! sper sa nu ratez momentul. chiar sunt curioasa😉

     
  6. Anonim

    23 Februarie 2013 at 8:03 AM

    pai ,nu tre sa m-anunti special. oricum,nu prea trec zile fara sa dau roata blogurilor dragi🙂. dar avand in vedere ca vine primavara😛 si in acelasi timp cu ea gradinaritul, e posbili (mai mult ca sigur, de fapt) sa nu mai deschid calculatorul atat de des.

     
  7. violeta argatu

    23 Februarie 2013 at 8:06 AM

    🙂.ei… nu tre sa m-anunti special😉. ideea era ca in curand vine primavara😛, iar eu n-o sa mai petrec prea mult timp la calculator. Dar, printre picaturi, sper sa gasesc raspunsul tau😉 -chiar dc ratez postarea cu pricina. o sa-mi notez undeva titlul de acum, ca sa tiu ce caut😉

     
    • Adela

      23 Februarie 2013 at 8:21 AM

      Sper sa iasa repede plantele ca dupa ce iasa se pot recunoaste!Pot insa sa iti dau un indiciu.Anul asta nu vom planta legume pentru ca nu vom fi acasa sa avem grija de gradina!Voi planta doar ceva ce supravietuieste si printre buruieni!🙂

       
  8. violeta_argatu

    24 Februarie 2013 at 2:30 AM

    flori de piatra ?:D

     
  9. violeta_argatu

    24 Februarie 2013 at 2:30 AM

    sau gazon😛

     
  10. violeta_argatu

    24 Februarie 2013 at 7:31 AM

    gata,nu-mi mai dau cu presupusa😛 c-am inceput sa aberez😛 :P! sa creasca plantele mari si sa distruga toate buruienile din jur😀

     
    • Adela

      24 Februarie 2013 at 8:00 AM

      Plantam si gazon!Multumim pentru presupuneri.Si Tis ieri era cu sufletul la gura si ma intreba ce culoare au fost „semintele”.

       

Lasă un răspuns

 
