RSS

Martisoare din plastilina facuta acasa

23 Feb

Avem aceasta reteta, chiar aici pe blog in postul cu acelasi nume: Plastilina facuta acasa !

Florile le-am pastrat, insa nu special pentru a face martisoare din ele.Cred ca am asteptat sa le gasesc intrebuintarea cea mai potrivita.Si dupa cum vedeti, dupa aproape un an, formele arata foarte bine si sunt rezistente.Asadar, le-am pictat,le-am pus o tortita si snur si avem patru martisoare.Pentru forme am folosit tavite cu forme, ca si cele de gheata.Puneti putina faina in forme si cu siguranta veti avea si voi niste martisoare frumoase.DSC06321O primavara frumoasa si spor in toate!

 

Etichete: , , , , , ,

13 responses to “Martisoare din plastilina facuta acasa

  1. pitici, dar voinici

    23 Februarie 2013 at 11:26 PM

    superbe!

     
  2. violeta_argatu

    24 Februarie 2013 at 2:29 AM

    aham😛. felicitari fetelor!

     
  3. melly

    25 Februarie 2013 at 1:16 AM

    Cat de frumoase sunt si acestea! Adela, imi place foarte mult claritatea culorii… cu ce sunt vopsite?

     
    • Adela

      25 Februarie 2013 at 7:37 AM

      Sunt niste vopsele care vin cu kit-urile cumparate de noi.Un fel de acrilice!

       
  4. Mami de huni

    25 Februarie 2013 at 4:40 AM

    foarte frumoase, felicitari!

     
  5. Anonim

    27 Februarie 2013 at 10:07 AM

    Foarte frumos ma ajutat foarte mult

     
  6. Angi

    28 Februarie 2013 at 1:42 PM

    Am scris si eu reteta acum catva timp.da, ies lucruri f. frumoase din ea.

     
    • Adela

      28 Februarie 2013 at 3:08 PM

      Angi, bine ai venit in casuta noastra!Poate ne arati si noua ce ati mesterit!

       
  7. catalina

    7 Martie 2016 at 6:51 AM

    e, nui cine stie ce am vazut mai frumoase

     

Lasă un răspuns

 
