RSS

Martisoare pretioase

24 Feb

Candva fusesem la un mic program, organizat de una dintre bibliotecile din apropiere.Era mai mult pentru copii, modelaj cu pasta polimerica, dar si adultii sunt lasati sa experimenteze.Si mi-am facut doua perechi de cercei.M-a incantat si am cumparat si eu pasta, dar a mea nu e polimerica ci doar pasta modelatoare cu uscare la aer.Asadar am facut niste martisoare.DSC06322

Am intins o foaie destul de subtire si am folosit niste stampile.Am stampilat foaia respectiva si le-am decupat cu un cutitas.Le-am gaurit cu scobitoarea ca sa le pot pune tortita si le-am pictat cu un strat de vopsea aurie.Cred ca sunt foarte delicate si arata ca si cum ar fi suflate cu aur, de aceea le-am numit pretioase.Daca aveti prietene insarcinate sau care au nascut de curand cred ca talpile de bebe ar fi ceva special pentru ele.Pe mine m-au fermecat chiar si asa nevopsite.

DSC06323Mai e putin pana  pe 1 Martie.Speram ca v-ati pregatit.Daca nu mai aveti cateva zile, fie sa le mesteriti fie sa le cumparati.

Numai bine si spor in toate.

 

Etichete: , , , ,

12 responses to “Martisoare pretioase

  1. melly

    25 Februarie 2013 at 1:05 AM

    Sunt foarte, foarte frumoase si mai ales speciale si unice. Imi plac mult de tot.

     
  2. Laura Frunza

    25 Februarie 2013 at 3:50 AM

    Cat de frumoase sunt martisoarele tale, iar ideea cu stampila e geniala, nu-mi trecuse prin cap desi am multe stampile pe acasa.

     
    • Adela

      25 Februarie 2013 at 7:43 AM

      Si eu am invatat de la profesoara de la biblioteca.De pot face multe modele si doar daca presam diferite materiale pe pasta.

       
  3. floridemandarin

    25 Februarie 2013 at 11:12 AM

    Sunt foarte frumoase! Bravo!🙂 Spune-mi ai o adresă de email? Aș vrea să îți scriu ceva🙂

     
  4. Angi

    28 Februarie 2013 at 1:48 PM

    foarte interesante modelele tale.Si ideea de ale vopsi cu auriu e f. buna.

     
    • Adela

      28 Februarie 2013 at 3:09 PM

      Multumim,Angi!Am vrut si pe argintiu dar nu am avut la indemana.Poate anul viitor!

       
  5. pitici, dar voinici

    1 Martie 2013 at 11:07 PM

    frumoase-frumoase-frumoase!!! imi place mult ideea cu stampilele!
    talpile de bebe sunt superbe!

     
    • Adela

      2 Martie 2013 at 7:34 AM

      Multumim,Antoaneta!Talpile chiar sunt adorabile!

       

Lasă un răspuns

 
